Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Jag har för gammal version av Itunes för min Iphone, VAD ska jag göra?

stjarna

Recommended Posts

Jag har suttit här och googlat nu i ett par timmar och börjar bli superfrustrerad då INGEN annan verkar ha upplevt det här problemet, eller så använder jag fel sökord.

Jag har en gammal MacBook som har version 10.5.8, den tillåter inte den senaste uppdateringen av Itunes och på grund av detta kan jag inte aktivera min Iphone.

Jag har försökt uppdatera flera gånger men det bara fungerar inte, jag har inte så mycket minne på datorn, kan ju vara det? (Jag har tömt ALLT som jag kan men det verkar som att själva datorn bara har 76GB minne?) SNÄLLA, kan någon hjälpa mig, Det är ju hemskt om jag aldrig kommer att kunna använda min älskade, fina, glänsande iphone, (den är "bara" Iphone 3) men, dock min första Iphone!

Hjälp!

Jag kanske ska förtydliga, jag har uppdaterat Itunes till version 10.1, men telefonen kräver version 10.5. MEN, det går inte att uppdatera Itunes mer ifall jag inte uppdaterar hela datorn först. Och det går ju inte så bra hos mig.

Du får se till att uppdatera datorn då

Uppdatera iTiunes till den senaste versionen du kan ha på din dator.

iTunes 10.6.3

Fler versioner: http://support.apple.com/downloads#iTunes%2010%20for%20Mac

iTunes 10.6.3 is the last version of iTunes to support Mac computers with Mac OS X 10.5.8 or PowerPC processors.

- - -

Varför skulle det inte gå att uppdatera till mer än 10.5? utan att behöva uppdatera datorn. :unsure:

Har en G4 m 10.5.8 ... Är 99% säker på att det är iTunes 10.6 på den. Den sista % är för att datorn inte är i gång = kan inte kolla. :)

Ja annars går det ju i nödfall sätta sig vid en Pc lägga in itunes på den och göra hela processen med den.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...