Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

8 st I Phon till mitt ITunes ? & små Barn Hjälp !


DIF

Rekommendera Poster

Hej har köpt Nya telefoner till Barn Barnen IPhon 5 32GbX5 2/st 7 åringar 1/st 8åring 1st 10 åring 1st 13 Åring

 

Nu använder jag mitt Apple ID till allas telefoner för att hämta Appar mm Hur kan jag göra så att dom INTE kan göra inköp själva ( Kan bli Dyrt med Logig Pro mm ) i allas telefoner

 

Behöver snabbt svar det är bara timmar kvar innan vi får telefonerna hämtas ???????

 

Till det har jag själv 2 nya telefoner & Frugan 1st ( 3st IPhon 5 64Gb )

 

Hur ska jag göra för att inte Ungarna ska trycka fel & göra Inköp LÅSA INKÖP ????

 

jag vill gärna göra deras Inköp så det blir rätt 13 åringen kan nog sköta det men dom andra är ju så unga så det kan bli Tokigt !

 

Mvh

DIF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter som det enklaste vore att alla har sitt eget Apple ID utan något kreditkort knutet till sig. Vill du sen köpa appar till dem så kan du ju ge som gåvocertifikat i iTunes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter som det enklaste vore att alla har sitt eget Apple ID utan något kreditkort knutet till sig. Vill du sen köpa appar till dem så kan du ju ge som gåvocertifikat i iTunes.

 

Provade det man det gick inte För ung för att skapa Apple ID stod det ?

 

Vad göra

 

Kan jag på telefonerna Spärra Inköp med Lösen ord ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under allmänt-begränsningar kan man välja att stänga av installation av program eller köp inne i appar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under allmänt-begränsningar kan man välja att stänga av installation av program eller köp inne i appar.

 

 

 

Jag är så TACKSAM tusen tack ! cake.gifcake.gifcake.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...