Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur överför jag den skärmvyn jag har på iPad till iTunes?


Mentalblaze

Rekommendera Poster

Efter uppgraderingen till 6.0, så försvann alla mappar jag ordnat och alla appar spreds ut huller om buller på skärmarna.

Nu har jag lagt ganska mycket tid på att ordna till dem igen. Men när jag ansluter till iTunes så är det den felaktiga skärmvyn som visas i iTunes och om jag synkar nu så lär jag få tillbaka virrvarret igen.

Jag försökte med att överföra inköpen till iTunes, men det hjälpte inte.

 

Och jag skulle gärna vilja synka mot PCn, då det navigationsprogram jag köpte i våras försvann i uppgraderingen(!) Detta finns kvar på PCn, så jag vill gärna försöka föra över den appen igen.

Eller finns det något sätt att föra över enstaka program?

 

Jag såg som ett alternativ att hämta hem appen från AppStore igen, men där står det att jag måste köpa det igen och det borde jag inte behöva eftersom de inte gjort om appen eller bytt namn på den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Efter uppgraderingen till 6.0, så försvann alla mappar jag ordnat och alla appar spreds ut huller om buller på skärmarna.

Nu har jag lagt ganska mycket tid på att ordna till dem igen. Men när jag ansluter till iTunes så är det den felaktiga skärmvyn som visas i iTunes och om jag synkar nu så lär jag få tillbaka virrvarret igen.

Jag försökte med att överföra inköpen till iTunes, men det hjälpte inte.

 

Och jag skulle gärna vilja synka mot PCn, då det navigationsprogram jag köpte i våras försvann i uppgraderingen(!) Detta finns kvar på PCn, så jag vill gärna försöka föra över den appen igen.

Eller finns det något sätt att föra över enstaka program?

 

Jag såg som ett alternativ att hämta hem appen från AppStore igen, men där står det att jag måste köpa det igen och det borde jag inte behöva eftersom de inte gjort om appen eller bytt namn på den.

 

I iTunes kan du sortera apparna genom att dra den fram och tillbaka och lägga dem i olika mappar och göra det som du har det på din iPad nu. Sedan är det bara att bocka i Appen du vill ha och Synkronisera så borde mapparna ligga kvar samt att du har programmet du vill ha på din enhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...