Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone 5 från Telia


Zoonylk

Rekommendera Poster

skiter snart i detta o köper en S3 4G :utskallning:

Vad gör du helst, väntar på en Audi tills den kommer eller köper en Dacia för att du inte pallar vänta.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 424
  • Created
  • Senaste svar

Beställde min Iphone5 16Gb den 9/10 och har som prel. leveransdatum 30/10(om en vecka!!!) men det står väntar på lagerleverans :( Så vi får se hur det går vidare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

va inne på telia i uppsala i dag,och köpte en iphone 5 64gb över disk,dom hade 3 stycken svarta iphone 5 64gb kvar....varför ska man köa när man kan köpa dom över disk i uppsala på st persgallerianborstatanderna.gifgaletglad.giftoodeloo.gifcelb%20(7).giftongue.gif

 

Anade DET att dom skulle ha någonstans...Typiskt kundtjänst nu jävlar ska jag ringa o skälla på dom :utskallning:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gör du helst, väntar på en Audi tills den kommer eller köper en Dacia för att du inte pallar vänta.. ;)

 

Hahaha Japp jag köper en Audi R8 alla dagar i veckan! btw kan man vänta 9 mån på en baby så.....:galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

Vad gör du helst, väntar på en Audi tills den kommer eller köper en Dacia för att du inte pallar vänta.. ;)

 

Audi ???utskallning.gif

Det är BMW du menar ?celb%20(7).gif

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Audi ???utskallning.gif

Det är BMW du menar ?celb%20(7).gif

Nej, AUDI. Baader-Meinhof-Wagen / Bl****rs Most Wanted känns passé (Har aldrig varit svag för dem för den delen..)

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en vit 32G 2012-09-26 fick ändrat levdatum från 2012-11-07 till 2012-11-19 :superirriterad:

 

Närmare 2 månaders leveranstid!

 

Hur är det för er andra som beställt samma lur?

 

 

Beställde även en svart 16G 2012-09-25 till grabben som vi fick 2012-10-22.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en vit 32G 2012-09-26 fick ändrat levdatum från 2012-11-07 till 2012-11-19 :superirriterad:

 

Närmare 2 månaders leveranstid!

 

Hur är det för er andra som beställt samma lur?

 

 

Beställde även en svart 16G 2012-09-25 till grabben som vi fick 2012-10-22.

 

1 Vecka fram.... 121028 till 121105 svart 32 :superirriterad::ThumbsDown:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En vecka fram här med 05/11 till 12/11 -.-" Svart 32.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar det hända saker har fått kollinnummer. Ska vara framme på tisdag 30/10, svart 16Gb galetglad.gifcelb%20(7).gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Femkommatvåan

Gick in på Telia-butiken på S.Förstadsgatan i Malmö idag och köpte en svart 32gb direkt över disken. Woho!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Framflyttad till 9 nov i fredag morgon igen..... Tur jag fick tag på en svart 32 över disk på en teliabutik i Stockholm på fredag em:galetglad: fast det ska inte gå enl telia....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så det finns iphone 5 med 32Gb jag började tro att det är en myt. Beställde en den 27/9 och leveransdatumen är nu 4/12, enligt butiken jag beställt i har dom inte fått in någon 32Gb alls än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4/12? Herregud :( har stått 20/11 för mig i typ 3 veckor nu. Håller tummarna att de händer nått till veckan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13/11 nu ... har en stark känsla av att det blir ännu längre väntan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så det finns iphone 5 med 32Gb jag började tro att det är en myt. Beställde en den 27/9 och leveransdatumen är nu 4/12, enligt butiken jag beställt i har dom inte fått in någon 32Gb alls än.

 

Trodde lika som du tills jag fick tag på en ! Den första Teliabutiken jag va in på gjorde en sökning i deras register inte en 32a fanns det i hela Stockholm....

15 min senare hade jag en i handen då den andra butiken hade nyss fått in en och den var inte uthämtad av killen som bokade den :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft 13/11 ett tag nu. Ska bli intressant å se vad som sker imon ;) (Svart 32gb)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kunde jag gett mig fan på … ändrades till 14/11. Men det borde nog betyda att en leverans 32Gb svart kommer denna vecka iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wohoo! Plockas nu från lager och skall få kollinummer inom kort ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min igår :)

Lyckades skapa ett nano-sim av ett gammalt micro-sim i väntan på det riktiga :P

 

Önskar er alla lycka till och hoppas ni får era snart :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...