Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone 5 från Telia


Zoonylk

Rekommendera Poster

Umeå här. Jo det är väl en rimlig förklaring, en extra arbetsdag för postgången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 424
  • Created
  • Senaste svar

Beställde en vit 32Gb. Leverans den 28:e:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var 1,5 timme sen men min leverans kommer tydligen inte förrän den 10e..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

RockingTeddybear

Jag har mitt ärende-/ordernummer men undrar om någon har sidan att spåra min order på?

C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har mitt ärende-/ordernummer men undrar om någon har sidan att spåra min order på?

C

 

Den har du fått en länk till i ett sms från telia?

Fick iaf jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

RockingTeddybear

Den har du fått en länk till i ett sms från telia?

Fick iaf jag.

 

Har inte fått något mail eller sms från Telia utan har pratat med kundtjänst som bekräftat att min order är korrekt och att allt är som det ska och har av dem fått ordernummer. Dock ingen sida att följa min order. Någon kanske skulle kunna posta sidan här så jag själv kan knappa in mitt ordernummer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

leverans.telia.se

 

Har inte fått något mail eller sms från Telia utan har pratat med kundtjänst som bekräftat att min order är korrekt och att allt är som det ska och har av dem fått ordernummer. Dock ingen sida att följa min order. Någon kanske skulle kunna posta sidan här så jag själv kan knappa in mitt ordernummer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du ska köpa den utan abonnemang, så vet jag inte varför du köper den låst via telia när du kan köpa den olåst på Apple.se

 

Därför att jag har ju redan ett Telia abb som jag skrev och Apple.se har ju inte ens öppnat sin förhandsbokning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem vet. Systemet fungerade ju trots allt inte helt felfritt.

 

Fick mailet imorse och även SMS med leveransdatum 28/9. Var nog bara systemet som segade precis som du skrev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick mailet imorse och även SMS med leveransdatum 28/9. Var nog bara systemet som segade precis som du skrev.

 

De har "varnat" för att systemet inte fått iväg all bekräftelser än, så finns ingen vits med att vara orolig för dem som inte fått något mail än.

Systemet måste hinna ikapp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en svart 64GB inatt och fick sms i morse om att beräknad leverans är 2012-09-28.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

christian.hjalmarsson

Jag beställde en svart 64GB inatt och fick sms i morse om att beräknad leverans är 2012-09-28.

 

hur dags beställde du inatt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, fick oxå leveransbesked 1/10 trots att jag tyckte det gick rätt snabbt med beställningen, bekräftelsemailet kom 00:18. Hur snabb var du Cerb som fick leveransbesked 28/9? Visserligen bara en helg mellan 28/9 och 1/10, men ändå...:)

 

Jag fick igeonm min beställning 0.53 och leveransdatumet är 28:e

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur dags beställde du inatt ?

 

eftersom det var segt som sirap inatt så tror jag att jag la orden vid 01

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

christian.hjalmarsson

eftersom det var segt som sirap inatt så tror jag att jag la orden vid 01

 

ok, jag betällde 00.19 och har 29 oktober som leverans för en 64a :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker Telia har skött förhandsbokningen klart bättre denna gången jämfört med tidigare, kommer ihåg när jag bokade 4an och allt strul som följde med. Iofs vet vi ju ännu inte om dom klarar att leverera enligt dom besked som givits men det känns som att dom fått fler telefoner i första batchen denna gången.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick 28/9 som leveransdatum, först i mailet.

MEN, om alla skulle kunna kolla här istället, http://leverans.telia.se/ så verkar de uppdatera den oftare...

Jag beställde kl. 00.10, men leverans 8/10-12. Inte så jävla kul... tyckte att jag var snabb, Svart 32gb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick 28/9 som leveransdatum, först i mailet.

MEN, om alla skulle kunna kolla här istället, http://leverans.telia.se/ så verkar de uppdatera den oftare...

Jag beställde kl. 00.10, men leverans 8/10-12. Inte så jävla kul... tyckte att jag var snabb, Svart 32gb.

 

Har 28/9 som leveransdatum enligt; http://leverans.telia.se/. Svart 32gb här med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde:

 

Storlek: 64gb

Färg: Vit

Beräknad leveransdatum: 28/9

Beställde ca: 21/9 03:20

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

christian.hjalmarsson

Beställde:

 

Storlek: 64gb

Färg: Vit

Beräknad leveransdatum: 28/9

Beställde ca: 21/9 03:20

 

Fick du det leveransdatumet i sms eller i bekräftelsemailet direkt efter du lagt ordern ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ungefärlig tid som din order gick igenom? :)

 

Oj du. Ingen aning faktiskt. Förlorade all tidsuppfattning, men någon gång mellan 00.01 och 01.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...