Kallsong Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Hej!!. Uppgraderade till IOS6 igår och allt gick smärtfritt och bra tills jag märkte senare att alla mina röstmemon i telefonen var borta. Inte säkerhetskopierat dem i Itunes eller så det är väl bara att glömma dem eller finns det någon chans att få tillbaka dem?. Skumt att dem bara försvann så. Tacksam för om någon kan ge mig tips på vad man kan göra för att få tillbaka dem om det går. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIF Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Har du en 4 & inte 4s ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kallsong Posted September 20, 2012 Author Share Posted September 20, 2012 Jag har en 4a. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polken Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Har en 4a och röstmemon tenderar alltid att försvinna eller t om borttagna dyka upp vid varje uppgradering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kallsong Posted September 20, 2012 Author Share Posted September 20, 2012 Konstigt. Ska ju inte behöva hända tycker man. Hoppas att det går att få tillbaka dem på något vis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIF Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 Konstigt. Ska ju inte behöva hända tycker man. Hoppas att det går att få tillbaka dem på något vis. det värkar som om 4 utan s kommer att framtida problem med att uppdateringar ska stödjas ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebben Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 Har också en 4:a och mina röstmemos finns kvar efter uppdateringen. Även efter förra uppdateringen till iOS 5. Jag har aldrig stött på problem vid någon uppdatering. (Än så länge) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.