Nyhetsroboten Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Facebookintegration är den stora nyheten i OS X 10.8.2. Läs hela nyheten på MacWorld.se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeric Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 ...och förutom 10.8.2 så har Lion 10.7.5 släppts (m bl a Gatekeeper och lite WiFi-fix), samt en säkerhetsuppdatering till Snow Leopard. Apple releases Lion, Snow Leopard updates MacWorld.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dia2 Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Även aperture har fått en uppdatering Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeric Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Sitter och väntar på att Spotlight skall indexera klart. Tar eeeevigheter. Tydligen så introducerades 2 nya buggar i 10.7.5. Dels om Spotlight och/eller i samband med TimeMachine. En hel del buzz om det i a f... Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-snobben Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 Sitter och väntar på att Spotlight skall indexera klart. Tar eeeevigheter. Tydligen så introducerades 2 nya buggar i 10.7.5. Dels om Spotlight och/eller i samband med TimeMachine. En hel del buzz om det i a f... Om du stänger av Spotlight kan du använda TM tills buggen är åtgärdad. https://forum.macworld.se/topic/151994-problem-med-time-machine-och-mac-os-1075/page__st__10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeric Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 Om du stänger av Spotlight kan du använda TM tills buggen är åtgärdad. https://forum.macworld.se/topic/151994-problem-med-time-machine-och-mac-os-1075/page__st__10 Jo, jag har sett den lösningen, med det är Spotlight jag vill åt. Den får stå och tugga... Har ett program som heter iFileX som jag kör med så länge. Inga resultat varefter man skriver, men den söker på fler ställen än Spotlight. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.