Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iPhone 5 VIT eller SVART ?

mactopen

Recommended Posts

hej alla glada iPhone användare

vilken ska ni välja vit eller svart? båda e snygga men man måste ha en,jag tycket vit ser snyggare eller vad tycker ni?

Svart

jag tänkte mig en blå

Vit känns lite (plastic fantastic ) 2007. Välj svart. Sobrare och snyggare och mer nutid.

Jag har haft två svarta iPhones så jag tänker skaffa en vit denna gången. Kul att byta ibland.

Guest anonymacy

Argument för svart: Lite snyggare...

Argument för vit: Nästan exakt lika snygg. Blir inte på långa vägar lika varm och man skulle låta lägga den i solen en stund. Sommartid får man ju nästan sätta en liten liten solhatt på sin svarta iPhone... ^_^

Edit: Själv hade jag nog valt svart, men i princip allt jag äger är å andra sidan svart...

Svart hade jag valt...

Tycker svart var snyggare även denna gång ;)

Har en vit 4S och älskar den rena och fräscha känslan, men iphone 5 ser helt enkelt bättre ut i svart.

Jag tror att svart och vit funkar precis lika bra, i-lands problem igen, egentligen spelar det någon roll, samma funktioner, har iphone sen första modellen både svart och vit, löjligt ens o diskutera svart eller vitt, vad har det med saken att göra?

ChristianViking

Kan det inte hända att den svarta färgen på aluminiumet kan skrapas av/slitas ut så att man ser den gråa aluminium färgen?

Jag ska välja den SVARTA :-)

Ska nog köa den 28, en gång till. Köade för både 3G och 4

Jag ska ha en Svart... Min IP4 är Svart, och jag har stortrivts med den, den blir ju aldrig skitig...

Samtliga iPhones som jag ägt har varit vita men denna gången var den svarta helt klart snyggare enligt mitt tycke så den får det bli!

Kan det inte hända att den svarta färgen på aluminiumet kan skrapas av/slitas ut så att man ser den gråa aluminium färgen?

Du behöver nog inte oroa dig för det. Det är Apple vi snackar om. De är kända för den absolut finaste kvalitén teknikmässigt. Kan inte tänka mig att det bara är en färg de har sprayat på den svarta.

iPhoneReservdelar.se

Svart är nog den jag vågar beställa utan att hålla den i handen, den vita är jag lite osäker på hur fin den är i verkligheten

Du behöver nog inte oroa dig för det. Det är Apple vi snackar om. De är kända för den absolut finaste kvalitén teknikmässigt. Kan inte tänka mig att det bara är en färg de har sprayat på den svarta.

Precis, kolla filmen på apple.se där bla Ive berättar om den enorma noggrannheten i detaljerna som iphone 5 har...

Varje iPhone jag haft har varit svart. Lite beslutsångest har man ju men då Apple i stort sett bara marknadsför iPhone 5 i svart får det nog bli en sådan. Får se till att vara ute i god tid på lanseringsnatten så de inte hinner ta slut..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...