Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kommer du köpa iPhone 5


Dia2

köper du nya iphone  

116 medlemmar har röstat

  1. 1. köper du nya iphone 5

    • Så klart!!
      77
    • Nej, är missnöjd
      7
    • Nej, väntar till iPhone 5S
      21
    • Vet ej
      11


Rekommendera Poster

Redan beställt på apple UK

Anledning är kanske inte snabbheten i att få den utan att ha olåst lur

har nu 2st 4s också köpta hos apple uk förra året i slutet av oktober, några sugna köpare ?

 

Om det inte är så viktigt att få den så fort som möjligt så kan du beställa från apple.se då får du den olåst och med svenskladdare och billigar(ingen frakt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 65
  • Created
  • Senaste svar

jag var rätt less på min 4s så jag sålde den och köpte en lumia 800med windows 7.5

alla miljoner onödiga appar som finns i appstore klarar jag mig utan, och lumian känns

ändå som att "byta till nåt nytt" den har precis allt man kan tänkas behöva och dessutom

är den snyggare än iphone:)

 

Nya iphone hade känts som att byta till en menyrad extra bara för min del, inte värt pengarna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste länka till det här klippet.

Hur folk reagerar på en "ny" Iphone.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har beställt från UK, står preparing for shipment på order nu och det är ju alltid trevligt. Antar att det ändå blir bekymmer att få fram nano sim.

Beställde mest för att jag har en Iphone 4 där knappen börjat bli sliten och seg. Tyckte då det var lika bra att slå till på 5:an. Hade antagligen inte bytat annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

Har beställt från UK, står preparing for shipment på order nu och det är ju alltid trevligt. Antar att det ändå blir bekymmer att få fram nano sim.

Beställde mest för att jag har en Iphone 4 där knappen börjat bli sliten och seg. Tyckte då det var lika bra att slå till på 5:an. Hade antagligen inte bytat annars.

När beställde du din, våra står fortfarande på Processing items

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När beställde du din, våra står fortfarande på Processing items

 

Mina står också på förbered för leverans, beställde kl 09.15 den 14 september

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kluven. Efter ett par år med ios så börjar man bli sugen på att prova något annat. En Galaxy Note 2 känns väldigt lockande för tillfället, men tidigare erfarenheter av touchwiz avskräcker rejält. Slutar förmodligen med en iPhone 5, mest för att man vet vad man får.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1347915208[/url]' post='1570178']

Kluven. Efter ett par år med ios så börjar man bli sugen på att prova något annat. En Galaxy Note 2 känns väldigt lockande för tillfället, men tidigare erfarenheter av touchwiz avskräcker rejält. Slutar förmodligen med en iPhone 5, mest för att man vet vad man får.

 

Tänker exakt likadant. Jag är väldigt sugen på en stor galaxy note II, men är fortfarande väldigt skeptisk till android. Jag skulle rekommendera dig att kolla lite närmare på Nokia Lumia 920.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det kommer jag. Har en gammal 3Gs som jag haft i 3 år nu, så känner att det är dags att byta upp mig. Skippade 4an och 4s för att istället vänta på 5an och jag tycker 5an verkar helt fantastisk. Längtar tills jag får lägga vantarna på en! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är rejält sugen på nya iPhone, men vet inte hur pass tidigt man ska köpa den. Andra mobiler brukar ju vara lite si så där i början och ha en del missar som företaget senare rättar till. Eftersom jag aldrig haft en iPhone vet jag inte hur det är. Krånglar de till en början så man ska vänta några månader så de rättar till felen eller är det lugnt? Det kanske inte alls är så här, men jag har i alla fall fått för mig att man ska vänta lite med att köpa det allra nyaste ;) Rätta mig nu om jag har fel (vilket jag hoppas jag har) Är i ganska stort behov av en ny telefon då min gamla HTC Tattoo verkar behöva gå i pension... Och har därför väntat på att 5 ska komma ut :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänker exakt likadant. Jag är väldigt sugen på en stor galaxy note II, men är fortfarande väldigt skeptisk till android. Jag skulle rekommendera dig att kolla lite närmare på Nokia Lumia 920.

 

Kikat lite åt det hållet, men man är ju orolig för en besvikelse vad gäller utbud av appar. Man vill åka bort, men ändå stanna hemma :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kluven. Efter ett par år med ios så börjar man bli sugen på att prova något annat. En Galaxy Note 2 känns väldigt lockande för tillfället, men tidigare erfarenheter av touchwiz avskräcker rejält. Slutar förmodligen med en iPhone 5, mest för att man vet vad man får.

 

Är vel bara och lägga in en annan launcher det. Och du behöver inte någon root

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska också köpa en femma. Inte av någon speciell anledning. Bara för att det är kul med nytt. Jag har en 4S nu men säljer den för att finansiera den nya. Vi är alla olika och vissa tycker att ens 3GS funkar bra fortfarande. Jag är smått tokig i nya prylar och ser inte det som någon sämre anledning att köpa. Kalla det kejsarens nya kläder eller vad du vill. Med femman är det lite extra prylar som kan vara roligt att ha så det är okej för mig. Det behöver inte vara någon kioskvältare för att jag ska springa och köpa. Sedan kommer iOS 6 om några timmar. Kul det också. Jag har uppgraderat och uppdaterat bland de första alltid och har aldrig haft några problem.

Jag tänkte satsa på 64 GB den här gången. Man trycker in mer och mer i luren så man kommer lättare upp i taken nu. Sedan tror jag att det är lättare att få tag på en 64 Gb än 16 GB, för det är nog den som de flesta köper och då kommer den att ha längst leveranstid. Och det vill inte jag riskera att få. Någon som vet när på dygnet den släpps den 21 september?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1347909722[/url]' post='1570137']

Mina står också på förbered för leverans, beställde kl 09.15 den 14 september

 

Nu är min shipped. Tror det var som vanligt med Apple att de var skckade för längsen utan att det visas. Har haft prepared for shipment hela veckan men nu stå det shipped 15/9, delivery 21/9. Nu står hoppet till borderlinx men jag inser att det kan bli segt där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det kommer jag inte att göra då jag fortfarande är nöjd med min 4:a. Riktigt skönt att teknikprylar håller längre och längre så man slipper byta mobil varje år (har haft min iPhone 4 över 2år nu)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...