Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan man följa appleeventet live på atv?


Matfarsan

Rekommendera Poster

Någon som vet ifall man kan följa kvällens Apple event live och streamat via apple tv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Osäker på om det går att se det direkt i din ATV. Men då du har en iPad kan du använda airplay och spela upp det på din ATV via Safari t ex.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet ifall man kan följa kvällens Apple event live och streamat via apple tv?

 

Du kan inte följa eventet live. De testade det för ett par år sedan, men det blev ingen tradition. Du får följa någons rapportering från press-eventet. T.ex. här på macworlds sajt. Eller så ser du det i efterhand. Eventet kommer att komma upp på iTunes: Apple Keynotes inom någon dag/ett par dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej!

Var rädd för det.

Men tack för info

Får väl bli att pendla mellan macworld och macrumours :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

Okej!

Var rädd för det.

Men tack för info

Får väl bli att pendla mellan macworld och macrumours :)

 

Klassikern är ju annars att stänga av tv:n, dra ur internetsladden och hålla dig långt borta från radion. Kanske läsa en bok under tiden, eller faktiskt läsa hela morgontidningen för en gångs skull. Och sedan kolla på filmen när den dyker upp tidigt imorgon bitti svensk tid.

 

Men om du inte kan hålla dig är du mycket välkommen till macworld.se 18.45 :) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klassikern är ju annars att stänga av tv:n, dra ur internetsladden och hålla dig långt borta från radion. Kanske läsa en bok under tiden, eller faktiskt läsa hela morgontidningen för en gångs skull. Och sedan kolla på filmen när den dyker upp tidigt imorgon bitti svensk tid.

 

Men om du inte kan hålla dig är du mycket välkommen till macworld.se 18.45 :) .

 

 

Haha...det är min plan :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klassikern är ju annars att stänga av tv:n, dra ur internetsladden och hålla dig långt borta från radion. Kanske läsa en bok under tiden, eller faktiskt läsa hela morgontidningen för en gångs skull. Och sedan kolla på filmen när den dyker upp tidigt imorgon bitti svensk tid.

 

Men om du inte kan hålla dig är du mycket välkommen till macworld.se 18.45 :) .

Haha...det är min plan :)

Vilket då av alternativen?

 

För min del gäller inget av alternativen.

Tids nog får jag reda på vad som är relevant, när värsta uppståndelsen lagt sig och det börjar komma tester. DÅ kommer jag att vara intresserad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att vänta tills keynoten läggs ut på nätet är min plan :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...