Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Iphoto fungerar inte, går inte att öppna


klonkan

Rekommendera Poster

Har en MacBook Air. Iphoto går helt plötsligt inte att öppna. Programmet står bara och "tuggar" när jag försöker öppna det.

Har försökt med massor med alternativ, men har inte lyckats...:(

 

Är det någon som har ett bra tips?

 

Tacksam för all hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst anonymacy

1. Kan du ge några exempel på vad du redan har försökt?

2. Har du någon backup på ditt iPhoto-bibliotek? Kan vara bra att ha innan du fortsätter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samma problem men med Aperture. Programmet vägrar starta och jag har försökt alla vanliga åtgärder utan att lyckas, undrar vad som har hänt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gjort alla dom vanliga åtgärderna när ett program krånglar inkl att kasta programmets plist utan att det kommer igång. Fattar inte vad som har hänt., detta i Aperture.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gjort alla dom vanliga åtgärderna när ett program krånglar inkl att kasta programmets plist utan att det kommer igång. Fattar inte vad som har hänt., detta i Aperture.

Exakt vilka är "alla dom vanliga åtgärdena"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har reparerat skivbehörigheter, reparerat skivan, kört säker start. Jag har startat Aperture med alt och cmd och kört dom tre grejerna som då kommer upp och gäller själva Aperture. Jag har kastat plisterna för Aperture men inget fungerar. När den ska öppna biblioteket så står det bara och snurrar och programmet startar inte. När jag går in i menyn Tvångsavsluta så står det inte att Aperture inte svarar. Jag fattar inte vad som har hänt och hoppas att någon har några förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...