Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur förstorar man texten överallt


fuckintosh

Rekommendera Poster

Jag hittar inget bra sätt att förstora texten på iphone 4s. Det går bara i meddelanden, kalender, mail, anteckningar. Förstoringsglaset förstorar inte tillräckligt mycket och att zooma hjälper inte heller mycket. Måste man jailbraka skiten för det?.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dubbelklicka med tre fingrar så zoomas det in rejält. borstatanderna.gif

 

Att förstora texten i alla tredjepartsappar hade varit en ren omöjlighet med tanke på hur de är utformade. Vilka appar är det främst du tänker på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det gäller ju typ alla appar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iphone saknar en generell förstoringsfunktion, så om app:en inte har stöd för förstoring så blir det ingen förstoring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Jag undrar detsamma som just har bytt från Android till Iphone 5S. Saknar flera smartare funktioner!

 

Vilka är dessa smarta funktioner då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vilka är dessa smarta funktioner då?

Bl a är det mycket lätt att förstora en sida. Och ovansett storleken på bokstäverna så anpassar texten sig till sidan.

 

Mycket lätt att få överblick, i bokstavsordning, över alla program och appar. Dessa är mycket lätta att ta bort. Hur gör man det i Iphone 5 S?

 

Med ett knapptryck kan man återgå till startsidan. Och med pil bakåt backar man, mycket bättre än med Iphone 5S.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dubbelklicka med tre fingrar så zoomas det in rejält. :borstatanderna:

 

Att förstora texten i alla tredjepartsappar hade varit en ren omöjlighet med tanke på hur de är utformade. Vilka appar är det främst du tänker på?

Vid förstoring till skillnad från android-systemet så anpassar sig sidan inte till den förstorade texten. Mkt dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dubbelklicka är ingen lösning eftersom sidan inte rättar sig efter texten, Dvs Man kan inte läsa hela sidan när man har förstorat. Värdelöst att läsa t ex tidningstext då!

 

Besvikelse! Så mycket bättre i Android!´HTC Sensation xl som jag hade tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dubbelklicka är ingen lösning eftersom sidan inte rättar sig efter texten, Dvs Man kan inte läsa hela sidan när man har förstorat. Värdelöst att läsa t ex tidningstext då!

 

Besvikelse! Så mycket bättre i Android!´HTC Sensation xl som jag hade tidigare.

Inte bara tidningar och liknande utan facebook och mail också! Urdåligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

Vill du byta mot S4 ? då får du allt du saknar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...