Cpt Bonanza Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Jag har i mitt nätverk en NetgearNAS ansluten där jag har en mapp med en massa mp4-filer från några övervakningskameror. Jag har råkat kasta mappen och det går inte att ångra eller hämtat tillbaks den från papperskorgen. Finns det något program eller trix att få tillbaka mappen som kan köras på min iMac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Det bästa är att lägga tillbaka backupen. Har du ingen backup kan du återskapa filerna I BÄSTA FALL. Använd INTE disken mera!!! Vilket filsystem har disken? Om det är Mac OS Extended så kan du köra Data Rescue 3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Om du inte har ställt in på din NAS att du har en papperskorg kan den vara borta för gott. Men jag hittade en tråd på Netgears egna forum som kan kanske vara till hjälp. http://www.readynas....php?f=7&t=23792 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Det bästa är att lägga tillbaka backupen. Har du ingen backup kan du återskapa filerna I BÄSTA FALL. Använd INTE disken mera!!! Vilket filsystem har disken? Om det är Mac OS Extended så kan du köra Data Rescue 3. Mac OS Extended på en NAS?? Tänker inte du lite fel nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Mac OS Extended på en NAS?? Tänker inte du lite fel nu? Ha ha, ja det är ju ett långskott. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.