Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kö - iTunes Connect


App Production

Rekommendera Poster

App Production

För ca en vecka sedan laddade jag upp min app på iTunes connect, igår ändrade jag Review Notes samt tog bort och la till några Screenshots.

 

Efter att ha sparat ändringarna gick jag in på mobil appen itunes connect och såg till min förvåning att dagen som anges nedanför appens namn i taben "manage" ändrat från "8 days ago" till "1 days ago"

 

Nu undrar jag om jag hamnade sist i kön bara för att jag ändrade lite info om appen,

 

Om man laddar upp en ny binary så ställs man sist i kön vet jag, men det vore knasigt om man hamnar sist bara för att man ändrar lite i texten och bilderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har med stor sannolikhet hamnat sist i kön, ja. Apple prioriterar nya appar framför uppdateringar, så du får räkna med att vänta det antalet dagar som står utskrivet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

App Production

kan tillägga att appen hade status " waiting for review" innan jag gjorde ändringarna. Det var inte självaste appen jag ändrade, bara informationen i itunes connect

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

App Production

kan tillägga att appen hade status " waiting for review" innan jag gjorde ändringarna. Det var inte självaste appen jag ändrade, bara informationen i itunes connect

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har med stor sannolikhet hamnat sist i kön, ja. Apple prioriterar nya appar framför uppdateringar, så du får räkna med att vänta det antalet dagar som står utskrivet.

 

Enligt mina erfarenheter stämmer inte detta, så länge appen inte gått "in review" så behåller den sin plats förutsatt att du inte laddat upp appen på nytt.

 

Sen att Apple prioriterar nya appar vet jag inte, tycker siffrorna brukar ligga väldigt nära varandra eller till fördel för uppdateringar

om man tittar på den grafik som finns App Store Approval Process sidan. Just nu är den tyvärr inte uppdaterad på ett tag men den brukar ge en indikation på hur många dagar det brukar ta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...