Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Boot camp funkar ej

arneankann

Recommended Posts

Det går verkligen inte få Boot Camp att funka. Har testat alla möjliga och omöjliga sätt och jag har försökt att följa guider, men det kommer nya fel HELA tiden.

Kan någon ge mig en guide på EXAKT hur jag ska gå tillväga så vore det sjukt gulligt? Jag skriver här om jag får problem efter den guiden också.

Redan försökt följa denna. Om jag har en ISO-fil till Windows som jag försöker lägga på USB-minnet står det "En startbar USB-enhet kunde inte skapas"

Och om jag skippar att lägga över ISO-filen och bara försöker hämta den senaste windows stödprogramvaran från Apple så kommer jag till steget där jag ska installera Windows och då står det "Kunde inte hitta skivan" (alltså USB-minnet om jag förstått rätt)

Redan försökt följa denna.

Det kan du inte gjort. Där står "Boot Camp enables you to install Windows on your Intel-based Mac computer, using a Microsoft Windows install disc that you provide."

Så bränn en skiva. :)

1346498971[/url]' post='1566239']

Redan försökt följa denna. Om jag har en ISO-fil till Windows som jag försöker lägga på USB-minnet står det "En startbar USB-enhet kunde inte skapas"

Och om jag skippar att lägga över ISO-filen och bara försöker hämta den senaste windows stödprogramvaran från Apple så kommer jag till steget där jag ska installera Windows och då står det "Kunde inte hitta skivan" (alltså USB-minnet om jag förstått rätt)

Installerade mitt Win7 via en dvd, drivrutinerna körde jag också på en skiva och allt fungerade utan några felmeddelande.

Hur skapar du ditt usb minne med win 7?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...