Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Klagomuren


Semmelman
 Share

Rekommendera Poster

Vill klaga på att det inte går att se hela namnen på långa låttitlar/videor och annat på min Touch (och iPhone för den delen).

Exempel:

Under tv-program har jag ett avsnitt som heter "The.Office.UK.S01E01...." Där "..." i det här fallet skrivs ut istället för titeln på avsnittet som kommer efter s01e01. Varför finns det inget sätt att rulla fram den förbannade texten så att man ser vad avsnittet heter?

 

Grrr....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klagar på allt i största allmänhet, allt är åt h-e, i hela världen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inget att klaga på just nu. Det var det enda jag ville gnälla över. :irriteradtjej:

I dag känns det där inlägget rätt kusligt. Med tanke på den här tråden. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man blir så djäkla trött på beslutsfattare som slår på dem som redan ligger och inte kan försvara sig eller föra sin talan.

 

http://www.gt.se/nyheter/1.1367695/slut-me...en-for-lisen-92

 

Ska det vara nån djäkla rättvisa så skulle de ge alla sveriges interner på fängelser och anstalter samma mat som våra gamla som byggt upp detta landet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Retar mig på att laddaren till min MacBook envisas med att sluta fungera.

 

Det händer när jag drar ut laddaren innan jag lägger mig, när jag vaknar och ska sätta i den händer inget... Riktigt irriterande. Vissa dagar kan det ta flera timmar innan laddaren börjar fungera.

GAH!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill klaga på att det är så kallt ute. Mörker har jag inte så mkt emot, men kyla är ju inte sådär jättekul när man cyklar mkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu i kalla tider vill jag klaga på att man inte kan använda sin iPhone när man har vantar på. Då måste man först ta av sig vantarna. <_<

 

Också vill jag klaga på mig själv för att jag har vart för lat för att köpa mig en mössa. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grinig för att inte XMLTV fungerar

 

post-113-1227625450_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grinig för att inte XMLTV fungerar

 

post-113-1227625450_thumb.jpg

 

Var samma för mig med häromdag. Efter lite pyssel med kanalerna verkar den funka igen, men tyvärr har jag inga ikoner för kanalerna vilket ser ganska fult ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Julhysterin, man behöver inte köpa julklappar.

Hör människor klaga att de inte har råd med julen, ja men se, skit i det då, lev som vanligt, bara för att andra dras med i hysterin så behöver man själv inte göra det.

 

Julen är till för handeln som vill flå dig på pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lars Daniel Dahlbom

Jag skulle vilja klaga på folk som alltid, hela tiden och mer än alla andra bara måste ha rätt. Spelar ingen roll om motsatsen bevisas, likförbaskat har dom rätt.

Mr I know it all önskar jag kunde slänga sig i väggen och jobba på sitt uppträdande samt beteende gentemot andra individer. Det är så fruktansvärt tråkigt att behöva antingen lyssna på eller hålla god min för att dessa människor ska få en liten uns av falskt självförtroende och självkänsla.

 

Eller folk som alltid och mer än gärna påpekar andra människors fel och brister.

Det hjälper inte er och ert självförtroende att klanka ner på oss andra!

Inse att ödmjukhet och empati gör att ni vinner i längdren. Bah!

 

Det finns alldeles för många Mr/Mrs I know it all här i Skåne. Det börjar bli tröttsamt. :byrakrat::utskallning:

Redigerad av Lars Daniel Dahlbom
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja klaga på folk som alltid, hela tiden och mer än alla andra bara måste ha rätt. Spelar ingen roll om motsatsen bevisas, likförbaskat har dom rätt.

Mr I know it all önskar jag kunde slänga sig i väggen och jobba på sitt uppträdande samt beteende gentemot andra individer. Det är så fruktansvärt tråkigt att behöva antingen lyssna på eller hålla god min för att dessa människor ska få en liten uns av falskt självförtroende och självkänsla.

Det är väl inte svårare än att dissa såna personer.. :ermm:

När man ändå vet att man vet bättre så.. :borstatanderna:

 

Eller folk som alltid och mer än gärna påpekar andra människors fel och brister.

Det hjälper inte er och ert självförtroende att klanka ner på oss andra!

Inse att ödmjukhet och empati gör att ni vinner i längdren. Bah!

 

Det finns alldeles för många Mr/Mrs I know it all här i Skåne. Det börjar bli tröttsamt. :byrakrat::utskallning:

Ja, skåningar är för j-a när det gäller att vara besserwissrar! :utskallning:

 

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill beklaga mig över att jag än en gång har blivit sämre i min kroniska sjukdom, generaliserat ångestsyndrom. Ska träffa läkare i morgon, och blir antagligen sjukskriven och får ännu mer mediciner. Det jobbiga är att man blir rastlös och orkeslös samtidigt, man tappar minnet och får försämrad uppmärksamhet. I går höll jag på att krocka med en bil. Magkatarr har jag också.

 

Och snart är det jul och då ska man vara glad. Jag är mest deppig nu, eftersom det är femtielfte gången jag blir sämre, och det finns ett tak för att ta mediciner, och där hamnar jag "nästa" gång. Sedan återstår det bara arbetsbefrielse. Och det sistnämnda menar vår borgerliga regering att jag ska straffas för. Till de som hava skola varda givet. Det gäller tydligen också elände och lidande. :oroligoledsen:

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill beklaga mig över att jag än en gång har blivit sämre i min kroniska sjukdom, generaliserat ångestsyndrom. Ska träffa läkare i morgon, och blir antagligen sjukskriven och får ännu mer mediciner. Det jobbiga är att man blir rastlös och orkeslös samtidigt, man tappar minnet och får försämrad uppmärksamhet. I går höll jag på att krocka med en bil. Magkatarr har jag också.

 

Och snart är det jul och då ska man vara glad. Jag är mest deppig nu, eftersom det är femtielfte gången jag blir sämre, och det finns ett tak för att ta mediciner, och där hamnar jag "nästa" gång. Sedan återstår det bara arbetsbefrielse. Och det sistnämnda menar vår borgerliga regering att jag ska straffas för. Till de som hava skola varda givet. Det gäller tydligen också elände och lidande. :oroligoledsen:

 

Det låter inget kul, du får mobilisera din inre krafter, och ta dig loss.. :geros:

Själv håller jag på att träna mig ur ett envetet ryggskott som påverkar ens hela kropp, men jag är på rätt väg, bättringsvägen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter inget kul, du får mobilisera din inre krafter, och ta dig loss.. :geros:

Tack! Det är tyvärr en del av problemet, krafterna är slut. Jag har inte ens ork att motionera (det låter konstigt och jag hoppas att någon slipper uppleva det). Om jag bereds tillfälle sover jag 10-12 timmar per dygn. Jag måste nog vila länge innan jag kan ta nya tag.

 

Själv håller jag på att träna mig ur ett envetet ryggskott som påverkar ens hela kropp, men jag är på rätt väg, bättringsvägen

Ja, ryggskott är hemska, det har jag haft tre fyra gånger. Att röra på sig är den bästa medicinen. Trots smärtan.

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter inget kul, du får mobilisera din inre krafter, och ta dig loss.. :geros:

Själv håller jag på att träna mig ur ett envetet ryggskott som påverkar ens hela kropp, men jag är på rätt väg, bättringsvägen

Håller också på med en jobbigt stel rygg, fast nu är den nästan bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...