Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Klagomuren


Semmelman
 Share

Rekommendera Poster

jag bara måste klaga på alla 15åringar som river upp gräsmattor med sina mopeder!!!! grrrr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag klagar på att ram minnen är så dyra -_-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Vill klaga på att efter skolan slutade fick jag leva på skatteåterbäringen i juni månad och efter räkningarna är betalda får leva på 700kr i juli månad! Det blir en semester det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill klaga på min dator som tog tio minuter på sig att starta och som är allmänt seeeeeeeg. *morr* <_<

 

Och så vill jag klaga på att jag fått någon sorts inneboende. Har inte träffat henne än iom att hon kom hit igår och jag kom hem idag, för ett tag sedan. Antar hon jobbar. Men det känns ärligt talat inte alls skoj att veta att någon man inte vet vem är traskar omkring här bland ens saker. Jag är nog inte gjord för att bo tillsammans med någon. *morr* Jag vill ha en EGEN lägenhet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

F********n! Att jag tappade min 15 dagars uptime!! Pismon tvärhängde!!!!

 

 

Okej, tre timmar nu... *andas lungt*... uptimen kommer tillbaka... *släpp gardinen*... datorn går bra... *ta det här pillret nu*... datorn går ju iofs lite fortare nu, när jag har fått rensat ut en halv miljard pageouts. :D:)

Redigerad av marcushedenstrom
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klagomål: Jag har superduper ont i ryggen och jag måste med ett flyg i morgon (eller senare idag) som går 06.05, vilket innebär att flygtaxin hämtar oss 05.15. Det är typ före jag går och lägger mig! Hade väl varit okej om jag inte haft så ont i ryggen, då jag måste vila så mycket för att det ska läka ut... men ska man upp så förbaskat tidigt blir det ju inte mycket vila. AAAAAAAAAAARGH!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan åka i ditt ställe, har ju inte råd med nån semester så jag kan ställa upp för din rygg! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill klaga på elvispar av märket Melissa inköpt på Rusta för hundra pix. Av priset kan man ju ana att det inte är ngn livstids garanti direkt, men att visparna rostar redan efter första gången är ju skandal! Det stod ingenstans på paketet att det var en engångs-elvisp.

 

Vad tänker företagscheferna på sådana företag som Melissa och Rusta egentligen, vi tillverkar billiga produkter som bara är ren skit och faller sönder omedelbart efter paketets öppnande så att de jävlarna aldrig kommer hit/köper våra produkter igen???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Tycker generellt inte om andra trafikanter. Vill att alla andra ska köra så (bra) som jag kör!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt första klagomål. ;)

 

Varför fungerar inte mitt spraymail med Tiger? Uselt! :angry:

Redigerad av jojjo
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Gissa varför jag inte röstar! Gissa varför jag gått ur Sv. kyrkan? Gissa varför jag avskyr politik?

 

:angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissa varför jag inte röstar! Gissa varför jag gått ur Sv. kyrkan? Gissa varför jag avskyr politik?

 

  :angry::angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:

195827[/snapback]

 

HAHE! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Anton Österberg

Datorn fungerar dåligt... väldigt dåligt... iTunes kracshar... Kan bara fylla min iPod med fyra låtar år gången... kan inte upgradera till 6.0.1, installern kraschar... *Dunkar huvudet i tangentbordet* Ska beställa Tiger när jag får mitt CSN-kort.... men jag får inte mitt CSN-kort... Kan inte beställa kortet manuellt på CSNs hemsida fast det skall gå... *Slår tangentbrodet i väggen* Verkar som jag inte existerar enligt CSN...

mad_smiley.jpg

AAARRGGH!!!

******** ***** ****!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:ermm:

Jag vill klaga på livets jävligheter. :)

218924[/snapback]

Där ingår väl formet? I alla fall i mitt liv..

 

Så de kan inte fixa den då? :huh:

 

Föressten är det här inlägg 700 och jag orkar inte göra några fler ikväll..

Redigerad av Hinkebo
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställ in foruklockan på London så får du rätt tid. Dumt men mindre irriterande än att hela tiden ha fel tid!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anton Österberg
Ställ in foruklockan på London så får du rätt tid. Dumt men mindre irriterande än att hela tiden ha fel tid!

218929[/snapback]

Eller flytta till Finland :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får väl omformulera dig!

"Jag klagar på att vi inte har världstid"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Forumklockan är makalös...... tänk att man måste krångla så mycket. Typiskt PC-konstruktion....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vill klaga på försäljare som ljuger för kunderna bara för att dom kanske har bättre provision på en annan sak (som är sämre) :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill klaga på att restaurangen hade så jäkla goda raggmunkar med fläsk idag och att de inte serverar det varje vecka, samt att jag inte har råd att gå dit och äta varje vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill klaga på att Zylom har så roliga spel som man kan spela på nätet, men inte köpa om man har Mac och inte har "låssasPC" i sin macHur svårt kan det vara att göra spelen även till mac. Det borde ju vara lättare eftersom det är mer logiskt på en mac :angry:;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...