Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Klagomuren


Semmelman
 Share

Rekommendera Poster

1 minut sedan, Alix säger:

Det nya Bank ID-programmet stänger inte ned sig automatiskt som det gjorde innan. Jag kontaktade Finansiell ID-teknik som utvecklar programmet. De vägrade diskutera saken utan hänvisade till min bank som ska ge support. Den kunde i sin tur ingenting säga, eftersom den inte utvecklar programmet och ingenting vet. Så djävla dum ordning! :evilgrin:

Stänger ner? Du menar växlar tillbaka till det program som använde det för identifiering?

Testade med Swedbank och det fungerar som tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, lappen71 säger:

Stänger ner? Du menar växlar tillbaka till det program som använde det för identifiering?

Testade med Swedbank och det fungerar som tidigare.

Nej, stänger ned. Avslutas. När det hade gjort sitt jobb. Så fungerade det för mig tidigare.

 

(Poängen är hur som helst inte hur det är eller borde vara, detta ville jag få utrett, utan att det inte finns någon att fråga)

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Alix säger:

Nej, stänger ned. Avslutas. När det hade gjort sitt jobb. Så fungerade det för mig tidigare.

Nej så har det aldrig fungerat tidigare utan det lägger sig i viloläge. Så har det alltid fungerat med iOS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

19 minuter sedan, lappen71 säger:

Nej så har det aldrig fungerat tidigare utan det lägger sig i viloläge. Så har det alltid fungerat med iOS.

Detta gäller Mac OS X 10.13.6. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Alix säger:

Detta gäller Mac OS X 10.13.6. 

Va bra att du skrev det i första inlägget ;) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2018-08-23 på 10:09, Alix säger:

Nej, det är bara ett marknadsföringsgrepp som ska ge sken av auktoritet. Det ska inge förtroende så att man köper. Icas reklamblad påstår sig varken ha redaktör eller redaktion. All heder åt Ica.

Ica är privatägt. Varför handlar du inte på Coop och får återbäring?

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, iMarc säger:

Datorn är aldrig säker. Har fått Malware flera gånger. 

Förklara det tekniska i hur det malware skulle komma åt Bank-ID på datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 minuter sedan, lappen71 säger:

Förklara det tekniska i hur det malware skulle komma åt Bank-ID på datorn?

Får ta det sen, blir oerhört mycket skrivande. Är trött idag å ska snart iväg å måla en dörr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, iMarc säger:

Får ta det sen, blir oerhört mycket skrivande. Är trött idag å ska snart iväg å måla en dörr

Du har ingen aning vad du pratar om ???

Redigerad av lappen71
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

45 minuter sedan, iMarc säger:

Ica är privatägt. Varför handlar du inte på Coop och får återbäring?

Coop är i regel lite dyrare. Kul att man kan få tillbaka lite stålar så det inte skiljer så mycket..... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2019-09-24 på 12:04, Axelman säger:

Coop är i regel lite dyrare. Kul att man kan få tillbaka lite stålar så det inte skiljer så mycket..... ;)

Inte alla som gillar Coop/Konsum/Domus/Servus. Jag minns på 70-talet då mamma hade köpt en Hugin dammsugare. Farsan blev vansinnig och undrade hur hon kunde köpa en Kommunistdammsugare. 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 minuter sedan, iMarc säger:

Inte alla som gillar Coop/Konsum/Domus/Servus. Jag minns på 70-talet då mamma hade köpt en Hugin dammsugare. Farsan blev vansinnig och undrade hur hon kunde köpa en Kommunistdammsugare. 

Den höll inte länge. Han köpte då en dyr Volta som höll i 20 år

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det nu för fel på Safari på min telefon? När jag söker på google så visas först mina favoriter sedan får jag sökresultatet. Ett annat problem, inne på adLibris sida ser jag inte bokomslagen och det går inte att scrolla nedåt. På andra sidor blir texten gigantiskt förstorad, sedan laddar inte vissa sidor alls som funkat förut. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

45 minuter sedan, Alix säger:

Funkar bra med IOS 12.4.1. :hihihi:

 

Här är en del som har försökt vara först till rödljuset! ;) 

Märkligt, när de släpper en uppdatering så borde ju en sån viktig sak som Safari vara buggfri. Nu får jag dras med Chrome-eländet. :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, iMarc säger:

Märkligt, när de släpper en uppdatering så borde ju en sån viktig sak som Safari vara buggfri. Nu får jag dras med Chrome-eländet. :superirriterad:

De stressade ut 13.1 eftersom 13 var en buggfest. Undrar vad det gjorde med 13.1... :P 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 minuter sedan, Alix säger:

De stressade ut 13.1 eftersom 13 var en buggfest. Undrar vad det gjorde med 13.1... :P 

gudars skymning å jag som avskyr Chrome. Finns det nån annan bra webbläsare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...