Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Klagomuren


Semmelman
 Share

Rekommendera Poster

Igårkväll haf

de jag massor att klaga på, men det glömde ja skriva. Nu är jag på bättre humör :lol:

Klaga på fumliga fingrar :lol: Inte så rätt där, inte B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill klaga på alla duktiga j*vlar som får så mycket gjort och gärna tidigt på morgonen, de ställer oss vanliga dödliga - lite trötta och slappa och lightdeprimerade individer - i sån dålig dager.  :unsure:

Nattmänniska and proud... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Nu jävlar får det vara färdigt med alla f-e busschaufförer som struntar i tidtabellen & som kör från hållplatserna för tidigt!

 

Två (2) ggr idag sprang jag (Ja! Man är inte alltid flera minuter i tid!) ner mot busshållplatsen & chauffören bara styrde bussen

rakt iväg, utan att se sig omkring i den korsning (övergångsställe) där jag kom springande!

 

Ja, man kanske ska vara där i (rätt) tid! O man kanske ska stå där med busskortet i hand för att allt ska gå så smidigt som möjligt,

men va fan! Gäller inte det busschaufförerna oxå då?

 

Sunt förnuft? Gäller det bara en del eller?

 

Jag har själv jobbat som busschaufför & jag gjorde ett jävlar-i-mig så mycket bättre jobb än de som kör buss idag!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och jag klagar på alla som klagar på alla som sitter och klagar  :D  :lol:  :P

Och jag klagar på alla som inte klagar…

 

 

Har en produktutveckling på ge ang bussar… man tar bort väggarna och stolarna och så kör man bara utan att stanna på några busshållsplatser, sen får folk hoppa på i farten och hålla sig fast i en stång liksom, och utan att betala. Som i Indien typ… :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klagar på att tidningarna innehåller mer reklam än nyheter

Reklam som kan vara så fint? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag klagar på alla som inte klagar…

 

Redan gjort, men okej då...

 

Jag vil klaga på alla som öppnar käften i syfte att säga något smart men istället säger något otroligt dumt; såg ett avsnitt av paradise islinde för en sund sedan och kan inte låta bli att tycka synd om vissa personer i den serien.

 

Jag vet att det e patetiskt att titta på paradise hotel men fan gör man en fredagskväll när jobbet gjort slut på en? Jag e glad att min single malt inte e för långt bort och att mitt liv börjar i morgon igen...till skillnad från paradise hotels brudar som aldrig kommer passa i en riktig verklighet...förutom "vad hon nu hette" (inte hon som e blondin o har buttox i hella ansikte).

 

Lite på lyrN JUST NU,ska gå o lägga mig

:tummeupp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Typ Olinda är ju inte trevlig - närmast riktigt otrevlig - och dessutom tror hon hon är smartare än hon är, och vad hette den där masen som fick spelet häromdagen, Jonas, man skäms för att vara född i samma land som han… man skäms att vara född i ett sånt land där man tycker att sånt här är värt att visa på teve. …Men ändå tittar man. :unsure: Jag skäms att jag tittar… Får försvara mig att det bara sker om det absolut inte finns något annat att titta på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag klagar på alla som inte klagar…

 

 

Har en produktutveckling på ge ang bussar… man tar bort väggarna och stolarna och så kör man bara utan att stanna på några busshållsplatser, sen får folk hoppa på i farten och hålla sig fast i en stång liksom, och utan att betala. Som i Indien typ…  :D

eller som tråd vagnarna i san fransisco

 

 

Vill klaga på att jag inte har något roligt att göra på dagarna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill klaga på alla som tror att det är mataffärerna och resturangerna som gör folk feta!!! :angry::angry::angry: Ansvaret är väl ändå upp till individen!!!

 

Den här tråden kommer jag besöka lite då o då :lol:

Redigerad av jimolp
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför förpackar man varje sugrör på mcdonalds med papper???? Fruktansvärt onödigt... Har man sån jäkla bacillskräck att man inte litar på att det enstaka sugröret av flera miljarder, är rent. Om man har sådan bacillskräck bör man inte gå ut alls...

 

Eller är det ett sätt att visa att man är ett företag som värdesätter kvalitet?!?!?! Denna förpacknings-hysteri måste genast avta... Finns inga fördelar med överflödiga förpackningar... :angry:

 

Det är såå härligt att klaga (w00t) :lol::blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Jag vill klaga på mig själv för att jag inte kan sova! 5.42 en torsdagsmorgon o jag har redan varit uppe 1,5 tim.

Hemma, sjukskriven o bara sitter o surfar. O inte ens Internet gör mig trött längre! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att inte kunna sova när man vill och behöver är bland det värsta som finns.

Har också det problemet, men av andra skäl.

:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför förpackar man varje sugrör på mcdonalds med papper???? Fruktansvärt onödigt...  Har man sån jäkla bacillskräck att man inte litar på att det enstaka sugröret av flera miljarder, är rent. Om man har sådan bacillskräck bör man inte gå ut alls...

 

Eller är det ett sätt att visa att man är ett företag som värdesätter kvalitet?!?!?!  Denna förpacknings-hysteri måste genast avta... Finns inga fördelar med överflödiga förpackningar... :angry:

 

Det är såå härligt att klaga (w00t)  :lol:  :blush:

– Hehe, tur att vi är olika! :D Jag hör till dom som antagligen inte skulle ta ett sugrör eller hoppas på att få tag i det enda obesmittade sugröret i högen om de inte var förpackade, man kan riktigt se hur alla smutsiga snoriga barnahänder som varit där och gröpt… :sick:

Men jag hör oxå till dom som kan se kissbakterierna på barens jordnötter och jag ser oxå de bajsbakterier som kommer utflygande ur de där bajsfläktarna på allmänna toaletterna. …Och, jag vill passa på att klaga på folk som när de sätter på sig ytterkläderna på fiket el restaurang slänger på sig kläderna som om det var nån sorts olympiad att komma fortast ut ur lokalen och därmed skickar blixtlåset i ens bakhuvud, plus allt löst kroppshår och navel-ludd och mjäll rakt ner i min semla och kaffekopp. Kan de inte tänka en sekund ens??? Det finns faktiskt andra människor än de. Dessutom vill jag klaga på (nu öppnar jag alla fördämningar) ALLA som går ut på allmänn lokal med influensa el förkylning och sitter och hostar högt, och dessutom vänder sig bort från sitt sällskap för att hosta PÅ MIG!!!???!!! :evilgrin: :tummened: :tummened: Stanna hemma om ni är så jävla förkylda och ge fan i att dela med er av er förkylning till andra!

 

Puh… :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He he, sant det där om ignoranta människor på fiken! :)

 

Jag vill också klaga på alla de som pratar i mobilen på bussen högt som om ingen fanns i närheten! Människor kan idag slänga ur sig lösenord, personnummer och intima sexuella upplevelser rakt i örat på en när man sitter på bussen o försöker läsa en bok... Mobilerna har verkligen ändrat människors syn på respekt.

 

Bussen är bara ett exempel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He he, sant det där om ignoranta människor på fiken! :)

 

Jag vill också klaga på alla de som pratar i mobilen på bussen högt som om ingen fanns i närheten! Människor kan idag slänga ur sig lösenord, personnummer och intima sexuella upplevelser rakt i örat på en när man sitter på bussen o försöker läsa en bok...  Mobilerna har verkligen ändrat människors syn på respekt.

 

Bussen är bara ett exempel...

Jag var haft samam bekymmer på bussen. En gång var det en kvinna som i en kvart satt och talade väldigt högt (hela bussen hörde på) med en annan person via en telefon om att hon minsann inte tagit en viss gre jav den andre och att hon tyckte att den andre i alla fall skulle gå och leta efter den istället för att förutsätat att hon hade tagit den.

 

Oerhört jobbigt att lyssna på. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland (ofta?) blir jag så d:a sur på alla dessa...

1. Ungar som, på morgonen, skriker på tunnelbanan. Hela vägen från förorten in till centralen- 35 minuter ihållande skrik.

2. Alla dessa musikanter som droppar in på tunnelbanan spelar en truddelutt på dragspel - jag hatar dragspel! - och går runt med bössan.

3. Alla dessa tiggare som lägger en lapp på mitt säte på T-banan och säger "krona please" ..

 

 

Vid till/från-resa till jobb borde ovanstående aktiviteter vara förbjudna.

 

oJ.. glömde visst alla dessa nyparfymerade äldre damer som tränger sig ned brevid mig o kväver mig m sin "odör"

 

Det säger jag bara: akta er för mig när jag är trött! :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Tack Boevil!

Du påminner mig om varför jag inte längtar tillbaka till storstaden! :tummeupp: :lol:

 

 

PS. Du är dessutom väldigt skarpsynt och bra på att skriva för att bara vara två år gammal!

Söt kissekatt! ^_^

Redigerad av Jochum
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Boevil!

Du påminner mig om varför jag inte längtar tillbaka till storstaden!  :tummeupp:  :lol:

 

 

PS. Du är dessutom väldigt skarpsynt och bra på att skriva för att bara vara två år gammal!

Söt kissekatt!  ^_^

Ingen skugga bör falla på min katt, min husgud "Joppe". Han säger att jag har fel i det mesta jag skriver här!

(han rår inte för att han älskar dragspel o gamla damer med parfym)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte så lite upprörd, rent ut sagt tvärförbannad, ångan sprutar ur mina öron, hela världen konspirerar mot mig idag, alla verkar ha gått ihop och bestämt samfällt att inga semlor ska få existera från och med idag. Varje år vid den här tiden är det likadant. :angry: :tummened:

Heldumt tycker jag, befria semlan! Claim the Semla! Ropen skalla, semlor till alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill klaga på att det inte finns några riktigt bra iskubs-låd-facks-form-grejer-ni-vet… de vi har är av för hård plast som spricker och går sönder efter några år, i affärerna finns fantasiformar av silikon men de är så idiotiskt gjorda så man får ut på sin höjd fyra hjärtan el sniglar ur en silikonform… kommer ni ihåg de där i koppar som fanns för tjugo år sen med en fläpp på kortsidan så den skulle lossna från skåpet is, men sen var det omöjligt att få ut isen ur själva behållaren? Man fick spola varmvatten tills all is nästan smält… Teknikutvecklingen har gått lite framåt alla fall, fast inte till 100% perfektion… eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill klaga på alla "trendiga" fik som tar hutlösa priser för vanliga gottebitar som bullar, negerbollar och dammsugare...

25 spänn för en bulle och saften kostar 15.... WTF!?!?! (w00t)

 

Men det är ju klart...själv kan jag köpa en red bull vodka på puben för 100 spänn... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...