PelleWin Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 Hej Jag har fått ett konstigt problem. Min nätverksskrivare gick till de sällajaktmarkerna och jag var tvungen att att köpa en ny. Då jag inte använder denså ofta så tänkte jag att jag kan köpa en usb skrivare istället och låta denligga på Nasen som en utdelad enhet. Det var helt okey men inte för min iMacden tog den som en air printer även att jag gav den drivrutin för en vanlig usbskrivare. Pc;n var det inga problem men det kommerinte ut något så nu fungerar inte Pc (2 st bärbara acer) eller iMac mot dennaskrivare (Canon i-sensys lbp6000). Enligt Qnappens skrivarkö finns filendär ett tag och sedan försvinner den dock inte till skrivaren. Kopplar jag däremot in skrivaren direkt tillPc eller iMac usb port så fungerar det. Finns det någon här som kan hjälpa migeller måste jag köpa en skrivare till(nätverk) eller ska jag kanske slänga utMacken(helst inte) Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.