Linuz M Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 När man högerklickar på en textruta i indesign så kan man välja "Fyll med platshållartext". Vad är det för text den egentligen fyller med? Jag trodde den skulle fylla med den senaste jag monterat!? Den verkar inte göra det. Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 När man högerklickar på en textruta i indesign så kan man välja "Fyll med platshållartext". Vad är det för text den egentligen fyller med? Jag trodde den skulle fylla med den senaste jag monterat!? Den verkar inte göra det. Mvh Fyller den med latin, eller hur ser det ut? http://sv.wikipedia.org/wiki/Lorem_ipsum Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChristianS Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 Hej Det är "nonsenstext" enbart där som visuellt hjälpmedel om du layoutar utan färdig text. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linuz M Posted August 31, 2012 Author Share Posted August 31, 2012 Kul. Jag lekte me liknande txt å undra va den höll på med :-). Där ser man. Tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.