iBloggen Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Hej allesammans Jag publicerade just ett blogginlägg om att skal till iPhone 5 från XtremeMac redan har kommit ut på marknaden. Det är tydligen första gången, förutom några dåliga försök från Kina, som skal till en osläppt iPhone kommit ut på marknaden från en etablerad leverantör (XtremeMac). Detta fick jag reda på när jag intervjuade Daniel på iPhonebutiken. Han berättar också att han tror att ryktena om iPhone 5 ska släppas i september faktiskt stämmer den här gången. Läs mer här. Vad säger ni, är detta unikt eller har ni stött på någonting liknande förr? Ha det gott! EDIT: Jag är rätt ny på det här forumet, om det här ämnet har hamnat fel så ber jag om ursäkt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laaperi Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 hejsan, jag trodde att det vara samma storlek på telefonen som tidigare? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radiozo Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 hejsan, jag trodde att det vara samma storlek på telefonen som tidigare? Blir nog svårt om de ska ha större skärm vilket det ryktats om länge nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iBloggen Posted September 1, 2012 Author Share Posted September 1, 2012 Jag tror att jag läste att den skulle bli ungefär 5 mm högre och lika bred. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.