Torre40 Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Hej Jag söker en bra GPS app. Har fått tips att Telia Navigator är kanon. Någon som vet eller har ett bättre förslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedenhös Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Använder Navigon och är riktigt nöjd med den. Telias har jag aldrig provat och vet inte hur de står sig gentemot varandra i jämförelse. http://www.navigon.com/portal/sv/produkte/navigationssoftware/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaska Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Gratis navigation-app Waze www.waze.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yellowman Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Gratis navigation-app Waze www.waze.com Självklart Waze Link to comment Share on other sites More sharing options...
UppiNorr Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Inte Waze om det ska fungera klanderfritt överallt. Har NAVIGON och tycker den är överlägset bäst. Då har jag jämfört med Telia, TomTom, Waze mfl och kört igenom hela Europa i stort sett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jontboy Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Navigon har jag och är super nöjd, har provat tomtom också men gillade inte den alls... Snygg är appen också! Link to comment Share on other sites More sharing options...
iBamse Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 Navigon är bra. Men om jag vore du skulle jag vänta tills iOS6 är ute och se om den navigator som inkluderas där är bra nog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.