Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tredjepart i ML


Knutaugust

Rekommendera Poster

Hej igen.

Jag som är en flygplansnörd använder Flightradar24.com

Nu har det kommit ett tillägg till den eminenta siten.... Nämligen att man kan få en Cookpitview... Självklart vill jag ha det...

Man måste installera en insticksmodul i Safari.. (Bästa och snabbaste läsaren enligt mig) Men se det går inte.... Felmeddelandet:”Google Earth Web Plug-in.plugin” kan inte öppnas eftersom det kommer från en oidentifierad utvecklare."

 

Ok, jag har då varit på Appstore och kollat... Nope......

Vad göra?

 

Kör ML, SAFARI 6,0 MM MM....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju tillägga att det blir samma resultat om jag försöker ladda hem och installera det i Chrome....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa detta.Systeminställningar -> Säkerhet och integritet -> Under fliken Allmänt, bocka i "Tillåt program hämtade från:" "Var som helst"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du ska verkligen inte stänga av säkerheten, du ska däremot sekundärklicka (högerklicka) på Google Earth Web Plug-in.plugin och välja installera eller öppna eller vad du får för alternativ, tryck sen på att det OK att den installeras fast den inte är certifierad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade att göra som Sir Knasen sa... då installerades det... men jag kommer inte längre för det står bara när jag ska in att "Ett internt fel har uppstått"...:( testar att uppdatera sidan, men det hjälper inte såklart...

Ska testa mattems tips också..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu funkar det...:) tack så mycket... Återkommer nog snart igen...:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...