lbkb Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Tjena! Jag ska köpa mig Macbook Pro 15'' (den billigare varianten för ca. 17000 kr). En snabb fråga till er som kan eller har erfarenheten själva. Kommer jag kunna spela Mac-spel som till ex. Football Manager 2012, framförallt det nya Empire - Total War (som ska komma till Mac nu i september), CS och Battlefield 1948? Det jag menar med att "kunna lira" är att det flyter på bra, alltså ingen lagg och om man kan köra på höggrafik. Tack på förhand! /Léo Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIF Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Tjena! Jag ska köpa mig Macbook Pro 15'' (den billigare varianten för ca. 17000 kr). En snabb fråga till er som kan eller har erfarenheten själva. Kommer jag kunna spela Mac-spel som till ex. Football Manager 2012, framförallt det nya Empire - Total War (som ska komma till Mac nu i september), CS och Battlefield 1948? Det jag menar med att "kunna lira" är att det flyter på bra, alltså ingen lagg och om man kan köra på höggrafik. Tack på förhand! /Léo Kommer att FLYTA fint på din 2012a Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrEmilK Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Absolut, varken FM eller Empire är särskilt grafikkrävande spel och de andra har väl några år på nacken så det borde vara lugnt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.