HBergstedt Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Undrar om det finns något sätt att tanka över bilder från en viltkamera till en iPhone. Bilderna kan man hämta antingen genom att ansluta en USB sladd eller att man helt enkelt plockar ur SD-kortet och tankar över bilderna. Den verkar fungera som digitalkameror i allmänhet. Det är rätt besvärligt och opraktiskt att släpa med sig en laptop ut i skogen för detta så det skulle vara perfekt om det gick att göra med iPhonen. Till iPad finns ett tillbehör som verkar vara som klippt och skuret för mina önskemål, men jag har inte lyckats hitta något till iPhone. Är det någon som känner till om det finns nån smidig lösning på detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zpaz6969 Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 En vanlig Camera connect. http://store.apple.com/se/product/MC531ZM/A/apple-ipad-camera-connection-kit Link to comment Share on other sites More sharing options...
ola_h Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Undrar om det finns något sätt att tanka över bilder från en viltkamera till en iPhone. Bilderna kan man hämta antingen genom att ansluta en USB sladd eller att man helt enkelt plockar ur SD-kortet och tankar över bilderna. Den verkar fungera som digitalkameror i allmänhet. Det är rätt besvärligt och opraktiskt att släpa med sig en laptop ut i skogen för detta så det skulle vara perfekt om det gick att göra med iPhonen. Till iPad finns ett tillbehör som verkar vara som klippt och skuret för mina önskemål, men jag har inte lyckats hitta något till iPhone. Är det någon som känner till om det finns nån smidig lösning på detta? Är du den vassa kniven i lådan? Ffs, köp ett kort till och byt i skogen! Done! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.