Dragonilm Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Hej vänner! Jag har precis startat företag och är i behov av att införskaffa Final Cut Pro X. I know, lagomt utskällt, men håller man sig till ett mindre filmprojekt inom Apples ekosystem av programvara så fungerar det alldeles utmärkt. Nåja. Min fråga till er med bättre vetande är om jag som företagsägare kan göra avdrag på köp-och-ladda-ned-program via Mac App Store? Final Cut Pro X:s pris 2300 kr är ju inklusive moms, men som vi alla vet får företag dra av momsen vid inköp. Någon som vet om/hur det fungerar? /Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 https://forum.macworld.se/topic/150387-koep-i-app-store-genom-foeretag/page__view__findpost__p__1558867 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragonilm Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 Identisk fråga, ser jag. Tackar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.