Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vilken Androidlur ska man ha om man måste?


- Slice -

Rekommendera Poster

Jag måste "tyvärr" skaffa en mobil som kör Android inför ett projekt på jobbet men jag har ingen som helst aning om vad "man ska ha".

Är det någon som kan ge mig lite tips om någon modell?

 

 

 

Mvh -Slice-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ju det där med just Samsung då förstås… =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hört bra om Samsung S3, min far har en sådan. Säkert ren bra telefon, och så onda tror jag inte Samsung är jämfört med någon annan :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är sugen på en Sony Xperia S för den har fantastisk skärm och kamera. Det kan ju vara trevligt för vem som helst. Sedan den länkade recensionen har den fått senaste Android 4 ICS plus lite annat uppdaterat.

 

---

Edit: Eftersom TS trots allt måste ha en Android finns det ingen anledning i denna tråd att påtala hur kass Android är...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyaste och bästa är ju utan tvekan Samsung Galaxy SIII. Vill du inte ha en Samsung, skulle jag säga Galaxy Nexus (det är samsungs design ja, men en "ren" version av android, alltså inte Samsungs egna Android version som kallas TouchWiz).

Vill du komma helt bort från Samsung rekommenderar jag HTC One X eller Sony Xperia Acro S.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ju det där med just Samsung då förstås… =)

 

Har både S3 och Iphone 4s och måste nog säga att Samsung dominerar i Android Värden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade INTE köpt en HTC om jag var du, särskilt inte Wildfire. Har också hört mycket bra om Samsung Galaxy som andra här :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så hade jag köpt en Experia Active

 

Lämplig storlek i en chassi som tål lite stryk. Efter att ha behandlat mina iPhones med silkesvantar i flera år skulle jag tycka att det vore skönt att kunna ge telefonen lite stryk emellanåt :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste "tyvärr" skaffa en mobil som kör Android inför ett projekt på jobbet men jag har ingen som helst aning om vad "man ska ha".

Är det någon som kan ge mig lite tips om någon modell?

 

 

 

Mvh -Slice-

 

 

Om jag vore tvungen att använda något annat än originalet, så hade jag nog valt den direkta kopian.. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har pillat lite på enkompis samsung s3 och har själv blivit sugen på en. Hade ju köpt en android så hade det blivit en sådan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...