- Slice - Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Jag måste "tyvärr" skaffa en mobil som kör Android inför ett projekt på jobbet men jag har ingen som helst aning om vad "man ska ha". Är det någon som kan ge mig lite tips om någon modell? Mvh -Slice- Link to comment Share on other sites More sharing options...
- Slice - Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 Det var ju det där med just Samsung då förstås… =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cullyn Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Hört bra om Samsung S3, min far har en sådan. Säkert ren bra telefon, och så onda tror jag inte Samsung är jämfört med någon annan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Jag är sugen på en Sony Xperia S för den har fantastisk skärm och kamera. Det kan ju vara trevligt för vem som helst. Sedan den länkade recensionen har den fått senaste Android 4 ICS plus lite annat uppdaterat. --- Edit: Eftersom TS trots allt måste ha en Android finns det ingen anledning i denna tråd att påtala hur kass Android är... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tigercop Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Jag hade kört med Googles Galaxy Nexus Den verkar riktigt nice :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leifoskar Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Lite info från Allt om mac till TS som alltså bör undvika dessa mobiler, tror jag vore klokt http://alltommac.se/etikett/samsung/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cracksoup Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Nyaste och bästa är ju utan tvekan Samsung Galaxy SIII. Vill du inte ha en Samsung, skulle jag säga Galaxy Nexus (det är samsungs design ja, men en "ren" version av android, alltså inte Samsungs egna Android version som kallas TouchWiz). Vill du komma helt bort från Samsung rekommenderar jag HTC One X eller Sony Xperia Acro S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leifoskar Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Är inte MW det också i så fall.. ? Passar denna sidas info bättre då? Same same.. http://macworld.idg.se/2.1038/1.462446/samsungmobilerna-som-apple-vill-stoppa Språket är fritt likaså valet.. MVH Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramboline Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Det var ju det där med just Samsung då förstås… =) Har både S3 och Iphone 4s och måste nog säga att Samsung dominerar i Android Värden Link to comment Share on other sites More sharing options...
iBloggen Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Jag hade INTE köpt en HTC om jag var du, särskilt inte Wildfire. Har också hört mycket bra om Samsung Galaxy som andra här Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tigercop Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Eller så hade jag köpt en Experia Active Lämplig storlek i en chassi som tål lite stryk. Efter att ha behandlat mina iPhones med silkesvantar i flera år skulle jag tycka att det vore skönt att kunna ge telefonen lite stryk emellanåt :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
iRicci Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Jag måste "tyvärr" skaffa en mobil som kör Android inför ett projekt på jobbet men jag har ingen som helst aning om vad "man ska ha". Är det någon som kan ge mig lite tips om någon modell? Mvh -Slice- Om jag vore tvungen att använda något annat än originalet, så hade jag nog valt den direkta kopian.. ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jontboy Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Har pillat lite på enkompis samsung s3 och har själv blivit sugen på en. Hade ju köpt en android så hade det blivit en sådan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.