nisserille Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Har 64Gb´n på gott och ont... Har därigenom skaffat för många appar, som delvis börjar bli ohanterligt. Har försökt kategorisera dessa i ett antal mappar, men ändå finns det appar jag har som jag inte vet var jag lagt. Jag vet att man då kan söka efter dessa, problemet är bara att man ändå inte vet var dom ligger på telefon, så att man kan flytta dessa till en lämpligare mapp. Finns det något sätt att se var dessa ligger, utan att kasta appar? Jag har heller inte tid att gå igenom alla appar (970 st.) som ni kanske förstår... (Människan är en samlare av naturen... ; ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Det mest rationella vore väl att slänga alla appar. Sedan laddar du ner det dussin du VERKLIGEN behöver. http://support.apple.com/kb/HT2519?viewlocale=sv_SE Om du inte vill det så får du väl gå igenom de mappar du har och se vad som ligger där. Mapparna borde ju vara färre än 970 i alla fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcoKng Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Visst går det väl att organisera om apparna i iTunes? Där borde överblicken vara bättre. Själv har jag lagt in de appar jag använder ofta på de två första skärmarna. Hur resten är instoppade i mappar känns inte så viktigt eftersom jag nästan alltid startar dem med sökfunktionen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.