bborn Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Det är dags att ni uppdaterar den här iOS-appen, IDG, för den kraschar oacceptabelt ofta. Gäller alltså appen för svenska Macworld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
munakuppi Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 +1 Sen jag uppgraderade till ios 6gm kan jag inte öppna artiklarna på ipaden. Iphone fungerar däremot nästan hela tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hustofta Posted October 5, 2012 Share Posted October 5, 2012 Lite märkligt att ni på Mac world inte ser till att eran app är uppdaterad till iOS 6 samt anpassat appen för iphone 5. Ni borde varit bland de första att ha gjort detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knutaugust Posted October 6, 2012 Share Posted October 6, 2012 Samma här. Jag får ofta problem när jag ska in på forumsdelen. Det laddas helt enkelt inte upp. Får läsa nyheter först sen går det bra ibland att gå in på forumet. Som nu tex. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knutaugust Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Nu är detpriblem att ladda sidor samt att appen stänger av sig. Kan nån ansvarig svara på våra postningar kanske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Westerholm Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Nu är detpriblem att ladda sidor samt att appen stänger av sig. Kan nån ansvarig svara på våra postningar kanske? Ledsen, jag har missat den här tråden. Vill ni nå oss och diskutera saker som kommer från MacWorld är det alltid bäst att posta i någon av avdelningarna "Diskutera MacWorlds tidning" eller "Diskutera MacWorlds webbplats och forum", annars är risken att tråden försvinner i flödet innan jag hinner se. Eller mejla/skicka PM. Orsaken till att det har dröjt lite är att vi är i full gång med att ta fram en helt ny app. Vår nuvarande iPhone-app uppfyllde sitt syfte när den kom, då var vi en av de första tidningarna i Sverige på App Store, men nu är det dags för något bättre. Men det kommer dröja lite till innan den är klar, så vi jobbar på en uppdatering som ska fixa iPhone 5-stöd och försöka rätta till krasch-buggar. Just krascherna är en annan orsak till att det har tagit tid då de har varit svåra att hitta. Det verkar inte drabba alla, utan två-tre personer har hört av sig till mig och jag har inte lyckats hitta något mönster. Men all info jag fått är rapporterat till utvecklarna så de kollar vidare på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Westerholm Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Förresten, ni som drabbats av att appen kraschar. Det skulle vara till hjälp om vi visste mer om era enheter. Vilken iPhonemodell, version av iOS samt om den är jailbreakad eller inte är bra information att ha. Och så vore det jättebra att veta om ni märker av något visst mönster. Till exempel att appen kraschar efter att man använt den under en viss tid, eller om man besöker vissa särskilda artiklar eller något liknande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knutaugust Posted October 20, 2012 Share Posted October 20, 2012 Tack för inputen Joel. Då vet vi mera. Personligen tyckrr jsg sttvi kan fortsätta rapportera felen här i denna tråd då den även kan hjälpa andra att förklara problemen. Alla är inte lika vana iphone-hanterare utan kanske söker sig för första ggn kn på siten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.