Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Få in nya outlook till mail

PCGuiden

Recommended Posts

Anv namn och lösenord funkar ju men vad är pop3 adressen för in och utgående mail eller man kankse skall köra med IMAP???

Någon som försökt sig på detta och fått det att funka..... Finner inte inställningarna på outlook på webben...

??? vad är det för mailkonto du försöker ställa in? Jag tror det behövs mer information för att kunna svara.

Jag tror han menar mejl-konto på Outlook på webben, alltså ersättaren till Hotmail.

Jag har inte sett någon information från Microsoft om hur man ställer in POP eller IMAP för att hämta och skicka mejl via Outlook på webben, enda informationen jag har sett är att den är kompatibel med de flesta webbläsare... Så det kanske inte ens går att använda ett externt mejl-program för att hämta och skicka mejl där? Vet ej. Men om informationen är svårfunnen är ju det ett tecken på att de inte vill att man använder ett externt mejlprogram..

Jag tror han menar mejl-konto på Outlook på webben, alltså ersättaren till Hotmail.

Jag har inte sett någon information från Microsoft om hur man ställer in POP eller IMAP för att hämta och skicka mejl via Outlook på webben, enda informationen jag har sett är att den är kompatibel med de flesta webbläsare... Så det kanske inte ens går att använda ett externt mejl-program för att hämta och skicka mejl där? Vet ej. Men om informationen är svårfunnen är ju det ett tecken på att de inte vill att man använder ett externt mejlprogram..

Ah, självklart nu när du skriver det :-)

Precis så är det som du skriver....

Jaja jag kan läsa det på mobilen utan problem

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...