ChristianViking Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 Hej, finns det någon gratis backupprogram där man kan bestämma vilka mappar man ska ta en backup av? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverfox Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 1345986107[/url]' post='1564702']Hej, finns det någon gratis backupprogram där man kan bestämma vilka mappar man ska ta en backup av? Jag använder CrashPlan för att backa upp valda mappar, men den är inte gratis. Kostar 5$ i månaden= 35 SEK. Då får du köra en backup på hela datorn om du vill, obegränsat lagring. Funkar toppen. Sen har jag en app, CrashPlan, på min iPhone där jag kan ta hem valda filer, så som filmer och bilder från servern. http://www.crashplan.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattem Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 iBackup Carbon Copy Cloner CCC - tror man kan välja mappar och inte enbart hela disken. SuperDuper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 ... Carbon Copy Cloner CCC - tror man kan välja mappar och inte enbart hela disken. ... Jo, då, man kan välja en enda fil om man vill... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.