300k Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 Hallå. Jag behöver en kabel som ska koppla ihop min MBA 13" 2012 till min Philips LCD TV. Vill ha en kabel på ca 2m med thunderbolt i ena änden och hdmi i den andra. Finns det att få tag på? Eller behöver jag först en adapter och sen en vanlig hdmi-kabel? Undrar också med ljudet. Följer det med från thunderbolt-porten? Har förstått att det finns hdmi-kablar typ som heter 2.0 och kan föra över både ljud och bild. Vill ju inte ha en aux-kabel också, från hörlursjacket. Tack på förhand. / KJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dia2 Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=800341 Link to comment Share on other sites More sharing options...
300k Posted August 26, 2012 Author Share Posted August 26, 2012 Wow shit va nice. Grymt billig kabel. För bra för och vara sant nästan... Exakt det jag eftersökte =). Tack så mycket! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.