Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan inte ladda upp bilder till Facebook eller Instagram

Pumla

Rekommendera Poster

Sen en vecka tillbaka kan min Iphone inte ladda upp bilder till Facebook eller Instagram.

Fattar inte vad som är fel?!?!

Har testat att ta bort och installera apparna på nytt. Har testat att göra en soft reset/restart.

Funkar ändå inte.

Någon som kan hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte så bra på det här, men det måste ha med dina inställningar på luren att göra. Någonstans har du kanske av bockat att tillåta fb att använda dina bilder. Själv kan jag inte ladda ner appar utan att sedan starta om luren, vilket tar typ 1min.

superirriterad.gif

Länk till kommentar

Kan du skriva inlägg på FB?

Länk till kommentar

Kan du skriva inlägg på FB?

Ja jag kan skriva inlägg, men inte ladda upp bilder.

Har upptäckt att problemet endast uppstår när jag är hemma. Provade att ladda bilder till både Facebook och Instagram när jag var på jobbet, och då funkade det.

Det låter ju jättekonstigt, jag vet... Men vad kan det vara???

Länk till kommentar

Det är något fel på ditt hem. Du måste tyvärr flytta... ;)

Skämt åsido, det är alltså när du är inkopplad till ditt wifi? Om det är så, så har det med nätverket att göra på något sätt. Har du testat att återställa nätverksinställningarna och sen logga in på hemnätverket igen? Inställningar-Allmänt-Återställ-Återställ nätverksinställn.

Länk till kommentar

Det är något fel på ditt hem. Du måste tyvärr flytta... ;)

Skämt åsido, det är alltså när du är inkopplad till ditt wifi? Om det är så, så har det med nätverket att göra på något sätt. Har du testat att återställa nätverksinställningarna och sen logga in på hemnätverket igen? Inställningar-Allmänt-Återställ-Återställ nätverksinställn.

Haha ;)

Jag surfar inte över wifi, kör bara på mitt 3G..

Länk till kommentar

Du kanske är tvungen att installera om apparna då borde det lösa sig tycker man. Alternativt att återställa i iTunes.

Länk till kommentar

Jag kan med både FB och instagram ladda upp bilder. Både via wifi och 3g.

Länk till kommentar

• 4 months later...

jag har samma problem med instagram.

jag kan inte ladda upp bilder när jag sitter på 3G och jag har bara 3G hemma, det har fungerat förut men nu helt plötsligt funkar det inte.

har provat avinstallera appen men funkar endå inte. hjälp?!

Länk till kommentar

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...