Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Måste starta om luren, för att uppdatera appar.


JohnnyTotal

Rekommendera Poster

Jag har en iPhone 4S och kör snö leopard. När jag köpte telefonen behövde jag inte stänga av den för att kunna uppdatera en app. Nu när jag hämtar en uppdatering så är appen grå och ingen blå stapel visas hur lång tid som återstår innan den är helt nedladdad. Jag måste då stänga av telefonen, start om den igen. Då syns appen och är klar att användas.

Vad har jag gjort för fel?

Det är riktigt irriterande att behöva stänga av telefonen varje gång en app ska uppdateras.

Förklara enkelt, steg för steg.

Snälla, någon borde veta hur jag ska fixa till det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se till att stänga av apparna så brukar det gå bra. Dubbelklicka på hemknappen så du kan se vilka appar som körs i bakgrunden, tryck på krysset för att stänga av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör en reset. Håll inne stäng av/på-knapp och hemknapp tills luren startar om och du ser äppel-loggan. Släpp och vänta tills den är igång igen. Testa att uppdatera, när nu nästa uppdatering av någon av dina appar kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se till att stänga av apparna så brukar det gå bra. Dubbelklicka på hemknappen så du kan se vilka appar som körs i bakgrunden, tryck på krysset för att stänga av dem.

Nej, jag skrev helt galet. Efter man dubbelklickat så håller man på ikonerna i raden som dyker upp med bakgrundsprogram till de börjar vibrera och ett mnustecken kommer fram. Stäng av programmen med minustecknet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren. Jag dubbelklickar på hemknappen och ser vilka appar som är i gång. Stänger av alla appar, vilket inte spelar någon roll, för det kommer ändå inte att funka. Den appen som ska uppgraderas har inte varit igång när jag kör uppgraderingen och att stänga av 3-4 andra appar borde inte ha någon betydels. Det har inte behövts i början när jag skaffade luren. Så det är nåt annat skumt som inte lirar.

Men tack ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svar till UppiNorr. Ja, jag har resettat luren och jag ladda ner en gratis app med samma resultat som tidigare tyvärr. Jag måste ha helt fel inställningar någonstans . .

 

post-18459-087461000 1346072979_thumb.jpg

 

Så här ser det ut, när jag stänger av och startar om syns appen och allt funkar som det ska. Men det tar ju en sån himla lång tid att stänga av och starta om igen, så jag önskar att aldrig hade köpt en lur. Fan vad jag hatar datorer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-18459-061260300 1346224825_thumb.pngNu har jag fabriks återställt telefonen, det var lite jobbigt då all musik och video försvann. Kunde nämligen inte göra en back up, så här såg det ut när jag skulle återställa luren. Sen så gick det att få den som jag hade innan, genom att återskapa den som min iPhone 4S. Vilket var en liten tröst.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...