Ollie Williams Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Macworlds artikel Jag tankade ner det ikväll via Steam och testkörde lite. Shooters har alltid varit min favorit genre bland spelen. Senast jag la lite tid på det var under studietiden då vi satt och lirade Rainbow Six i korridoren över nätverket. Sedan blev det en lång paus med spelandet. På senare år har jag tagit upp det igen och förundrats över hur mycket som hänt, blivit hänförd över realismen, grafiken, ljudet, detaljerna och så vidare. Med nya CS är det lite som att inget alls har hänt. Exakt samma känsla som ett Rainbow Six från tidigt 2000-tal. Sedan finns det säkert de som älskar just det. Jag slänger nog CS, tillsammans med de 115:- det kostade, i papperskorgen och väntar snällt tills COD Black Ops släpps till Mac i höst. //KJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magadovski Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Tråkigt att du känner så. Själv tycker spelet är riktigt roligt, har bra känsla, och ett riktigt bra offline tränings system mot botar, helt okej grafik, man upplever det verkligen inte som fult, men inte heller som nått häpnadsväckande, lite bökigt å spela med magic mousen får jag dock erkänna, har beställt en ny Razor Mus på webhallen 359kr , hoppas det ska ge det ännu bättre känsla. för mig var detta nån nytt & fräscht, om man jämnför med COD och andra spel i Gengren, fast jag är ju ingen gammal CS spelare heller! det låga priset förlåter att det inte finns någon singelplayer campaign CS GO får av 5 av mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kribban Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Klarar den lilla mac minin av det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magadovski Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kribban Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 och det innebär att grafikkortet som sitter i mac minin klarar av spelet? Är grafikkortet i mac minin bättre än HD 2400? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magadovski Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 ingen grafikkorts expert, men en ny mac mini borde funka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.