touchforlife Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Hej! Jag har nyss köpt pages från app store. Då man startar pages så kan man ju välja olika mallar (vilket jag tyckte var grymt bra), men mallarna är skrivna på spanska (kanske portugisiska)? Kan man få mallarna på Svenska istället? För att det skulle vara bra att få lite start tips på vad som ska finnas i en mall, som man ska använda, att man får lite idéer. Men det är lite svårt då jag inte kan flytande spanska (om det nu är spanska). Så, är det möjligt att få mallarna på svenska? Tack för hjälpen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Hej! Jag har nyss köpt pages från app store. Då man startar pages så kan man ju välja olika mallar (vilket jag tyckte var grymt bra), men mallarna är skrivna på spanska (kanske portugisiska)? Kan man få mallarna på Svenska istället? För att det skulle vara bra att få lite start tips på vad som ska finnas i en mall, som man ska använda, att man får lite idéer. Men det är lite svårt då jag inte kan flytande spanska (om det nu är spanska). Så, är det möjligt att få mallarna på svenska? Tack för hjälpen!! Jag tror det är nonsenstext på latin. Så brukar man göra i den grafiska branschen när man skapar en annons innan man har något manus. Det är alltså meningen att all text ska bytas ut mot DIN text. Link to comment Share on other sites More sharing options...
touchforlife Posted August 24, 2012 Author Share Posted August 24, 2012 Jag tror det är nonsenstext på latin. Så brukar man göra i den grafiska branschen när man skapar en annons innan man har något manus. Det är alltså meningen att all text ska bytas ut mot DIN text. Jo, men det skulle vara bra om man fick veta vad de lagt som rubriker. Vi tar ett enkelt exempel angående labbrapport: Om jag skulle vara lite dålig på att skriva en labbrapport, så skulle det vara en stor lättnad att veta vad jag skulle skriva på vilken plats. annars så känns ju mallarna rätt så oanvändbara. Nu är jag inte helt värdelös på att skriva en labbrapport men du förstår nog vad jag menar. Tack för hjälpen iaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 http://sv.wikipedia.org/wiki/Lorem_ipsum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.