martin991 Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Jag har på senare tid fått problem med att alla bilder inte synkroniseras till min iPhone. ITunes säger att videon imgxxx kan inte spelas på denna iPhone och synkroniseras därför inte. Vilket förstås inte stämmer eftersom de är tagna med en iPhone. Jag misstänker problem med behörigheter men jag har testat att reparera behörigheterna i iPhoto utan framgång. Vad tror ni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin991 Posted August 22, 2012 Author Share Posted August 22, 2012 Här kommer en bild på eländet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin991 Posted August 22, 2012 Author Share Posted August 22, 2012 Jag har på senare tid fått problem med att alla bilder inte synkroniseras till min iPhone. ITunes säger att videon imgxxx kan inte spelas på denna iPhone och synkroniseras därför inte. Vilket förstås inte stämmer eftersom de är tagna med en iPhone. Jag misstänker problem med behörigheter men jag har testat att reparera behörigheterna i iPhoto utan framgång. Vad tror ni? Det är även så att en massa bilder inte heller kopieras när jag får detta felet. Det jag upptäckte nu var att om jag "bockar av" inkludera video så synkas alla bilderna som ska synkas. Så fort jag "bockar på" inkludera videos så minskas mängde bilder som synkas till mycket få. Varför? Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin991 Posted April 15, 2013 Author Share Posted April 15, 2013 Rensa "iPod Photo Cache" löser problemet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.