dpode Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Hej, Nyss köpt en ZeppelinAir och sitter och lyssnar på musik från spotify via Iphonen och det funkar hur fint som helst. Undrar om det är möjligt att på samma sätt lyssna på musik från spotify på Zeppelin med hjälp av Airplay fast fast jag kör spotify på pc:n istället för på iphonen? Kan inte hitta funktionen när jag letat i spotify och hittar inget när jag "googlar". Tack på förhand David Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattem Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Nej... inte ens Spotify för OS X har det stödet inbyggt så skulle det finnas på deras windows-version skulle jag bli förvånad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedenhös Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Ett sätt är väl att köra med Airfoil, men det kostar en liten slant... Edit: Man får ladda ned och testa i 10min gratis, på den tiden hinner man utvärdera om det funkar som man har tänkt eller ej. När tiden går ut blir det bara brus som hörs. http://rogueamoeba.com/airfoil/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.