mrEmilK Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Funderar på att köpa en Airport Express och ett par Airplay-högtalare. Har läst runt på Apples sida och det verkar som att man kommer kunna skicka ljud till ett par högtalare kopplade till Airporten och de trådlösa högtalarna samtidigt utan några fördröjningar mellan. Stämmer det? Dessutom tänkte jag kolla. Vi har haft problem med nätverket här hemma ett bra tag, det lägger ofta av när för många enheter använder Wifi samtidigt. Jag tror det har något med sättet routern fördelar IP-adresser på. Skulle en Airport Express kunna fungera som en förstärkare av signalen? Alltså utan någon nätverkssladd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zpaz6969 Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Du kan köra med båda högtalare om du spelar från datan. Använder du din padda eller iphone så går det bara till ett par. För att förbättra via airport så rekommenderar jag Extreme istället. Körde själv på airport ett tag, men sen köpte jag den nya och är bissart nöjd över hur bra den håller linan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.