Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

HJälp att instalera min skrivare


bbkajsa

Rekommendera Poster

Hejsan

 

Jag har precis köpt en epson Stylus SX440W men jag fattar inte alls hur man skall instalera den på datorn. Har den nyaste Imacen. Någon snäll själ som kan hjälpa mig. Behöver hjälp NUUUUUUUUUU :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plugga in den så hämtar Programuppdatering drivrutiner om det behövs (och om de finns). Läs mer här. :)

Jaha, ser nu att den går via WiFi. Enligt Epson själva ska den automatiskt ansluta sig till datorer i närheten:

 

"... Automatisk Wi-Fi-inställning*3 gör det enkelt att konfigurera bärbara datorer och stationära datorer för trådlös utskrift. Du behöver inte känna till dina nätverksinställningar eller ansluta med USB-kabel. SX440W upptäcker automatiskt anslutningsinställningarna och konfigurerar sig själv. Flera användare kan då skriva ut, skanna och kopiera snabbt och enkelt varifrån som helst i hemmet. ..."

 

Sätt på den, med andra ord, det ska räcka! :D

 

(Fan tro't)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Starta skrivaren få i patronerna, ställ in så den kopplar upp sig mot nätverket trådlöst du får ange lösenord sedan kan man skriva ut en testsida sedan lägger du till skrivaren i systeminställningar / skrivare tryck på plusset. sedan laddar den ner drivrutiner och det är färdigt ...

 

gick på 5 minuter för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...