Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Fabriksupplåsning iPhone 4

zlatan01

Recommended Posts

Har en iPhone 4 hos Tre. Försökte låsa upp den hos Tre efter ett år som inte gick. Tittar nu på internet och hittade unlockgroup.se som påstår att dem kan låsa upp för en vetig ersättning. Någon som vet om de är seriösa? Någon annan som kan garanterat låsa upp iPhone?

Måste bara fråga; varför gick det inte att låsa upp den hos tre?

Måste bara fråga; varför gick det inte att låsa upp den hos tre?

De låser inte upp innan bindningstiden gått ut.

<br />De låser inte upp innan bindningstiden gått ut.<br />
<br /><br /><br />

Precis, bindningstid är 2 år. Jag hörde att det gäller 1 år men tyvärr. Så om någon vet...blir tacksam.

Hittade den också http://www.officiali...trNetwork=Three Sweden&strPhoneType=3GS,4,4SVad säger forumet?

Funkar säkert fint. Kostar dock nästan 1200 spänn så det får du själv avgöra om det är värt det.

Jag kör en liten dump här. Jag har väntat flera månader på en gratis upplåsning via någonting på nätet, men det kommer aldrig något. Måste låsa upp den så snabbt som möjligt. Jag har lite frågor

1. Jag har köpt min iPhone 4 av min kompis, men har inget originalkvitto, går det då att låsa upp den i Tre butik?

2. Det är ett halv-år kvar till abonnemanget går ut för han, kan jag då inte låsa upp den?

3. Om man inte är kund där, kan man då låsa upp den?

4. Det här unlockgroup.se verkar lite lockande men verkar lite osäkert om man säger så. Riktigt billigt ju, någon som vet om det är något man kan lita på?

5. Hur ska jag göra?!

Skulle vara väldigt tacksam för svar så snabbt som möjligt, börjar bli trött på det här..

Jag kör en liten dump här. Jag har väntat flera månader på en gratis upplåsning via någonting på nätet, men det kommer aldrig något. Måste låsa upp den så snabbt som möjligt. Jag har lite frågor

1. Jag har köpt min iPhone 4 av min kompis, men har inget originalkvitto, går det då att låsa upp den i Tre butik?

2. Det är ett halv-år kvar till abonnemanget går ut för han, kan jag då inte låsa upp den?

3. Om man inte är kund där, kan man då låsa upp den?

4. Det här unlockgroup.se verkar lite lockande men verkar lite osäkert om man säger så. Riktigt billigt ju, någon som vet om det är något man kan lita på?

5. Hur ska jag göra?!

Skulle vara väldigt tacksam för svar så snabbt som möjligt, börjar bli trött på det här..

Nej du kan inte låsa upp hos Tre innan abonnemangstiden gått ut. Det står i avtalet. Du behöver inget kvitto. De kan se på IMEI numret om det är deras telefon eller inte.

Jag har hittat flera som bjuder fabriksupplåsning mot ersättning oftast över 1000 kr. Känns lite för mycket men jag skulle betala tusenlapp om detta verkar 100% säkert.

Lämna tillbaks telefonen till din kompis och be om att få pengarna tillbaks, och gör inte om misstaget att köpa en telefon som är låst till ett abonnemang.

Jag har hittat flera som bjuder fabriksupplåsning mot ersättning oftast över 1000 kr. Känns lite för mycket men jag skulle betala tusenlapp om detta verkar 100% säkert.

Ja det finns ju den här "officialiphoneunlock.co.uk", men man vet ju inte vad man ska lira på, en unlock till min iPhone 4 kostar 926kr.

Man får tydligen 50% avdraget efter ditt köp om du skickar in en video på hur du ska göra för att unlocka din iphone.

Det blir runt 450kr, så det är ju inte så mycket..

Men man vet ju inte vad man ska lita på nu förtiden?

Lämna tillbaks telefonen till din kompis och be om att få pengarna tillbaks, och gör inte om misstaget att köpa en telefon som är låst till ett abonnemang.

Du har rätt, jag ska aldrig göra om det. Men nu var det flera månader sen jag köpte telefonen och jag kan inte lämna tillbaks den..

För när jag köpte telefonen lämna jag in den på lagning, då var det det hära "SAM" som var ute. Det fungerade ju inte när jag fick tillbaks min telefon och sen dess har det inte funnits något.

Om du bor i Stockholm område så du välkommen till EXPRESS BURIKEN

Så vi kan hjälpa dig . Med vänlig hälsning, Dani

Vem hjälper dig?

'EXPRESS BURIKEN'?

Tyvärr bor jag i Hässleholm i skåne :(

Önska att det fanns något liknande som jag visste om...

Tack ändå!

Tyvärr bor jag i Hässleholm i skåne :(

Önska att det fanns något liknande som jag visste om...

Tack ändå!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...