gamlaskolan Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Jag vet att de båda endast "syns" då man väljer att göra alla filer synliga efter att ha varit inne på Digital Inn och fått lite glidning. Men den hjälpsamma personalen är ju inte bredvid mig i soffan nu då jag behöver dem igen.. I sak: Hårddiskkrasch - ny ssd installerad - gamla hårddisken räddad/recovery till extern hårddisk Nu har jag den externa inkopplad via USB - men jag hittar inte mina säkerhetskopior på iPhone och iPhoto som vore väldigt bra att kunna föra över. iTunes musiken är överförd som den ska Hur får jag alla filer synligt i iTunesmappen? Ngn som kan säga exakt var i iTunesmappen jag hittar säkerhetskopiorna på iPhone och iPad? Och gärna guida mig exakt var jag ska lägga dem i NYA iTunesmappen så att det går smidigt då jag kopplar in iPhone och iPad via USB i "nya" iTunes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iphone guy Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Googlade en gång.Hittade det här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.