Jump to content
Just nu i M3-nätverket

AirParrot

mattem

Recommended Posts

• 2 weeks later...
HamphusKjellman

Hur är Airparrot med ljudstöd? Jag har läst och hört att de inte har något stöd för att skicka ljud från datorn till Apple-TV:n (eller rättare sagt t ex förstärkaren som ATV:n är kopplad till). Men det kanske är åtgärdat nu? Och fungerar allt annat bra med att streama hela skärmen, t ex under en film spelad i VLC? Då det kostar pengar är jag inte speciellt sugen på att chansa och upptäcka att det inte alls fungerar som jag vill.

• 2 months later...

Hur är Airparrot med ljudstöd? Jag har läst och hört att de inte har något stöd för att skicka ljud från datorn till Apple-TV:n (eller rättare sagt t ex förstärkaren som ATV:n är kopplad till). Men det kanske är åtgärdat nu? Och fungerar allt annat bra med att streama hela skärmen, t ex under en film spelad i VLC? Då det kostar pengar är jag inte speciellt sugen på att chansa och upptäcka att det inte alls fungerar som jag vill.

airparrot har numera stöd även för ljud vilket funkar kanonbra!

Värdelös app tycker jag. Hackar som fan när man ser på film. Funkar säkert för ljud och lite surfning om man inte är så kinkig med att det laggar.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...