Haze73 Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 Får inte över mina anteckningar till min dator från mina IOS enheter. Hur gör man det enklast? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 1. Ha Mountain Lion. 2. Ha Anteckningar ibockat under Systeminställningar - Konton - iCloud. Observera att alla som synkar via iCloud måste ha samma iCloud / Apple ID. (Det går även med Lion men då hamnar det i Mail, det är först med Mountain Lion som Anteckningar är en separat app i datorn vilket är smidigare). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haze73 Posted August 16, 2012 Author Share Posted August 16, 2012 1. Ha Mountain Lion. 2. Ha Anteckningar ibockat under Systeminställningar - Konton - iCloud. Observera att alla som synkar via iCloud måste ha samma iCloud / Apple ID. (Det går även med Lion men då hamnar det i Mail, det är först med Mountain Lion som Anteckningar är en separat app i datorn vilket är smidigare). Mountain Lion: Check Anteckningar ibockat under Systeminställningar - Konton - iCloud: Check Kommer fortfarande inte upp några anteckningar på datorn tyvärr... Skall man synkronisera datorn på något sätt mot icloud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radiozo Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 Mountain Lion: Check Anteckningar ibockat under Systeminställningar - Konton - iCloud: Check Kommer fortfarande inte upp några anteckningar på datorn tyvärr... Skall man synkronisera datorn på något sätt mot icloud? Helt säkert på att anteckningarna på din telefon lagras i icloud? Öppna appen och kolla. Om du har google konto kanske det är där du sparar anteckningarna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.