tompanhuhu Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Tjena! Finns det någon härlig app man kan köra medans man har sin iPhone dockad? Min iPhone är i landskaps läge när den är dockad medans jag sitter vid min dator, det finns ingen app som typ visar klockan,vädret,olästa mail/sms/missade samtal och kanske facebook/twitter notifications? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeric Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Vad menar du med "dockad"? Sitter just med min telefon med sladden inkopplad och telefonen uppe i iTunes... Telefonen fungerar precis som vanligt med alla program, mail, väder osv... Är ju inte förräns man syncar telefonen som den blir oanvändbar en liten stund. Eller hur menade du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tompanhuhu Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 Jag menar att jag sätter min telefon i en dockstation som laddar den och håller den ståendes i landskapsläge, och jag vill typ ha notification center, fast i liggande och lite större symboler så det syns från längre håll när jag sitter vid datorn. Jag kopplar inte telefonen till datorn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.