Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Jag är så jävla nöjd med min nya laserskrivare!


Semmelman

Rekommendera Poster

I så fall lär du bli jättenöjd!

 

(ifall du inte skriver ut mycket från InDesign och Quark, då får du rastrerad text…)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 65
  • Created
  • Senaste svar

Postscript borde fasas ut ändå.

Färska standarder behövs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är den installerad. Funkar perfekt. Verkar vara mycket skrivare för pengarna. Känns som ett bra köp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är den installerad. Funkar perfekt. Verkar vara mycket skrivare för pengarna. Känns som ett bra köp.

Suveränt!!! :tummeupp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har efter installationen två enheter installerade. "Flash Paper" och "Brother 2240" Vad är Flash Paper för något ? Sätter det eld på pappret eller vad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkligt, jag har inte sett någon Flash Paper, undrar vad det gör?! Låter som att det skall gå snabbt som blixten…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orättvist, jag fick ingen FlashPaper! :evilgrin:

Är du säker på att du inte hade den innan?

Jag har ingen där alla fall, undrar vilket val du gjorde för att få den, undrar vad den gör egentligen?! På vilket sätt skulle den kunna skriva ut på ngt bättre sätt än vad Brotherns gör? :huh:

Om du väljer den, skriver den ut på skrivaren då? Se vad som händer?! Det kanske går en blixt genom rummet?! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte vart den kommer ifrån. Jag tog bort allt från den gamla skrivaren, Epson 810 innan installation. Men det kan ju vara nått från den. Jag hade det i vart fall inte innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testade, det som hände var att en .swf skapades. Jag har ingen aning vad det är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow, häftigt! (w00t) Du skrev ut en Flash-fil! Utan att ha Flash …eller har du det? Alltså namnet antyder ju att det kunde ha nåt med Flash att göra :rolleyes: men jag kunde aldrig tro att den skulle kunna skriva/exportera ut en flash-fil så jag gissade inte ens på det när det knappt fanns i min begreppsvärld. :D

Men det var ju kul, frågan är om du skulle kunna ha nån nytta av det, eftersom du inte kan göra animationer annat än i Flash…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
FixarFrazze

Fungerar utskrift till PDF med brotherdrivrutinen? eller är det kanske oberoende av drivrutin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag skriver ut denna sida t ex så kan jag välja skriv ut som PDF längst ner, men det har nog inget med skrivaren att göra utan ngt i systemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

112ink.se kan man beställa ersättningstoner till Brother HL 2040 och lillebror 2030 för 563 kr. Kvaliteten skall vara densamma som originaltoner. Är det någon som har testat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...