Mons Posted June 10, 2012 Share Posted June 10, 2012 När jag köpte min iPhone lyckades jag få Anteckningar att synka på båda hållen med min iMac. Nu när jag köpt en iPad lyckas jag inte med samma sak. Inte ens på iPhonen... Hjälp Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted June 23, 2012 Share Posted June 23, 2012 hur går det har du löst problemet? ser det ut så här på imacen? och du har icloud påslaget på ipaden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ackiboa Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Mina Anteckningar finns inte längre kvar på icloud.com, kontakter och kalender synkar däremot fint, hur får jag tillbaka mina Anteckningar under mitt iCloudmail? Anteckningar har synkat fint till nu och jag har inte ändrat några inställningar, vad gör jag nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mons Posted August 21, 2012 Author Share Posted August 21, 2012 Sen jag uppgraderat till Montain Lion funkar det fint. Va jobbigt om det försvinner från iCloud Link to comment Share on other sites More sharing options...
ackiboa Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Jag har haft Anteckningar under mailboxarna på icloud.com, kan Anteckningar finnas utan att jag vet hur de ska visas på icloud.com - finns det något trick? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.