leone Posted June 9, 2012 Share Posted June 9, 2012 Hej! Ny macbook air. Har flera mailkonton i Macs mailprogram. När jag drar en stor attachment till ett mail dyker badbollen upp i flera minuter. Kan inte skriva eller arbeta med andra mail under tiden. På min gamla macbook pro med leopard var det aldrig så. Har "byggt om" brevlådorna, har gjort säker start, har reparerat skivbehörigheter. WTF can I do? Tacksam för alla svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
leone Posted June 9, 2012 Author Share Posted June 9, 2012 Hej! Ny macbook air. Har flera mailkonton i Macs mailprogram. När jag drar en stor attachment till ett mail dyker badbollen upp i flera minuter. Kan inte skriva eller arbeta med andra mail under tiden. På min gamla macbook pro med leopard var det aldrig så. Har "byggt om" brevlådorna, har gjort säker start, har reparerat skivbehörigheter. WTF can I do? Tacksam för alla svar! Läst om problemet på nätet men verkar svårt hitta lösning Fler som har detta problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leone Posted June 9, 2012 Author Share Posted June 9, 2012 Inget geni därute? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Måns Posted June 10, 2012 Share Posted June 10, 2012 sitter med en MBP 13" 2011 (uppgraera till Lion)med liknande problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted June 10, 2012 Share Posted June 10, 2012 Definiera gärna "stor". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.