stabilt12 Posted June 4, 2012 Share Posted June 4, 2012 När lyssnar på musik kan jag bara se vilken låt jag lyssnar på, inte hur långt tid det gått av låten. Det är samma sak då jag lyssnar på ljudböcker. Lite svårt att spola fram eller bak. Jag har haft det så tidigare men jag hittar inte inställningen för det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iPhone97 Posted June 4, 2012 Share Posted June 4, 2012 Jag antar att det är iPhoneens musikspelare du pratar om (iPod). För att se hur långt du har lyssnat på en låt/ett spår så klickar du på låten, och när du är vid skivomslaget så klickar du på skärmen. Då får du se hur många minuter det har gått och hur många det är kvar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stabilt12 Posted June 4, 2012 Author Share Posted June 4, 2012 Man blir ju nästan förbannad på sig själv att man inte upptäckt det. Tack för hjälpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
iPhone97 Posted June 4, 2012 Share Posted June 4, 2012 Haha! Varsågod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.